טיפול פנים לגבר עם משחה

תוכן העניינים:

טיפוח עור טוב הוא אחד הכלים החזקים ביותר שיש לנו לגברים לטיפול בבעיות הנפוצות ביותר שגברים מתמודדים בחיי היומיום שלהם, כמו אקנה, כוויות שמש ובעיות עור אחרות.

כנשים

שגרת ה- CTM של ניקוי, מיצוק ולחות חשובה לגברים בדיוק כמו לנשים. בזמן שאתה מנקה את הפנים שלך עם ניקוי הפנים של בעלך, זכור להרטיב אותם עם קרם הלחות שלו בלילה. לאחר ניקוי העור וגילוח הראש, יש למרוח את לחות הפנים הטבעיות שלך (קרמי גברים) על הפנים והראש בשלבים שלעיל. נתנו לך כמה טיפים וטריקים שעשויים להועיל לך מאוד.

אם תחליט להשתמש בקרם פנים כדי להרטיב ולהגן על העור שלך, עליך לבחור את הקרם שלך בקפידה. אין למרוח אותו על פנים מלוכלכות מכיוון שהוא עלול לגרום יותר נזק מתועלת.

לכן חשוב לבחור את המרקם הנכון על פי העדפותיכם

אך אם אתם מתחילים, עליכם להיות בסדר עם חומר ניקוי, קרם לחות, קרם הגנה לפנים, אם זה זה שתשתמשו בו כל יום. אם העור שלך ממש שמנוני, הביא שטיפת פנים בגודל נסיעה לעבודה ונקה את הפנים כדי להסיר את השמן. טיפוח עור טוב לגברים הוא זה שנשאר ממש אצלך, ולכן אופן הפעולה תלוי גם במרכיבים. במאמר זה אנו נתמקד בקרמי פנים לגברים, מכיוון שהם אלו שאתה צריך להשתמש בהם מדי יום, וזה סימן טוב שאתה טוב בזה.

חשוב על הצעדים הקטנים שתוכל לנקוט בכדי להבטיח את איכות טיפוח העור שלך לאורך כל היום, בדיוק כפי שהיית עושה עם קרם לחות או קרם עיניים. מרחו כמה טיפות של מוצר זה עם הקרם שלכם מדי יום בכדי לראות שיפור במראה שלכם.

להלן הכנתי סרטון מצוין המציע טיפולי פנים לגברים

כאשר דוגמנית גברית משתמשת במברשת לניקוי עור (דבר שכדאי להוסיף כאופציה אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן). אם אהבתם את הפוסט הזה, אנא קראו עוד על טיפוח העור לגברים ובדקו את קרמי העיניים המובילים שלי, קרם לחות וטיפים לטיפוח העור. שמרו אותו גם לפנים, למרפקים ולקרקפת, אך נסו על גבי קרם העיניים.

לגברים שרוצים קרם פנים וגוף, היא ממליצה על קרם לחות ללא סלסולים כגון וזלין. מוצר זה אידיאלי לספיגת עודפי שמן ועוזר לחותו באופן טבעי.

לדוגמא, אתה יכול לקבל קרמי פנים שמלחחים את עורך תוך הגנה מפני השמש. הם מכילים גם מרכיבים שמלחחים את העור על ידי הגנה עליו מפני קרינת UV, שעלולה להוביל לפגיעה בעור.

לאחרונה שיתפתי מתכון לקרם פנים מזין נהדר

ובעלי משתמש בו לעתים קרובות כמוני. וזה אושר כבן אנוש – ידידותי. קרם ניקוי הפנים של איזופ (51 דולר) הוא עוד שטיפת פנים נהדרת שמגיעה בצינור שתוכל לזרוק לתיק הכושר שלך. זה מרטיב ומרגיע, מעניק לחות ומזין את הפנים והגוף שלך.

מוצר זה

שתוכנן במיוחד לגברים, משאיר פנים וגוף חלקים, כמו גם קרם גוף לחות ומלחלח. זהו קרם פנים המשמש גם לשמירה על לחות לחות העור ומצוין לטיפול בלילה. זה נהדר בתמיכה בעור יבש מיובש במקביל לקרם גוף ושומר על עור חלק. זה יכול גם לשמש כמזור גילוח, כך שתוכלו לגרום ליום שלכם להיראות ולהרגיש טוב.

רוב קרמי הפנים לגברים הם תכליתיים

כלומר הם יכולים להכפיל את עצמם כמסנן קרינה. קרם פנים כזה אידיאלי לכל הגברים, גם לאלה עם עור רגיש או נוטה לאקנה. לגברים שרוצים להעלות את הפנים הטובים ביותר שלהם, רשמנו עבורם כמה מצלמות הפנים והקרמים העגולים יותר.

שלא כמו מוצרים אחרים לטיפוח העור שאתה עשוי למצוא בשוק

קרמים לפנים לגברים מתנהגים אחרת ממוצרים אחרים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני הקנייה. קרם פנים טוב לבני אדם יהיה כזה שיש בו שילוב של מרכיבים המזינים את העור והופך אותו לרך וגמיש למגע. אנחנו # יצרתי רשימה של קרמים שיכולים להיות אופציה נהדרת לצרכים הייחודיים שלך. אנו מכסים אתכם במוצרי טיפוח הפנים הטובים ביותר, קרמים ומוצרים אחרים.

עליו להכיל פורמולה עדינה ועדינה המכילה סרמיד בכדי להבטיח ניקוי יעיל מבלי להפריע למחסום העור. אם אתם מחפשים חומר ניקוי עם מעט יותר קצף, ניקוי קצף לשיסידו לגברים יטפל כראוי בפנים ובעור.

אם תרצו לשלם קצת יותר, הייתי ממליץ גם על Energize לטיפול פנים לגברים עבור מוצרי טיפוח לפנים ולעור לגברים.