השתלת שיניים

השתלת שיניים מחירון

תוכן העניינים:

אם יש לך השתלות שיניים מחירים עליך לוודא אילו רכיבי ההליך מכוסים כדי לקבוע את העלויות שלך מכיסך. על פי העלויות שהגישו קוראי המדריך לעלויות השתלות שיניים, עלות השתלת שיניים בודדת נעה בין 1,000 ל -3,000 דולר, בנוסף ל -500 ל -2,000 דולר לתמיכה או כתר, בעלות ממוצעת של 4,000 דולר. מחיר ההנחיה להשתלות כניסה וכתר נע בין 3000 ל -5000 דולר. השתלות שיניים יכולות להיות יקרות יותר מאלטרנטיבות קונבנציונליות כמו גשרים ושיניים תותבות. עלות השתלות שיניים תלויה בגורמים רבים, כולל סוג ההשתלה, רופא השיניים הנושא את ההליך, מיקום ומיקום הניתוח, החומרים בהם נעשה שימוש וכמות ביטוח השיניים שיש לכם. מדריך עלויות השתלת שיניים זה מתאר את העובדות וגורמי העלות העונים לרוב אם לא על כל שאלותיכם בכדי להחליט האם השתלות שיניים הן הבחירה הנכונה עבורכם.

שתלים נוטים להיות זולים יותר מאשר אפשרויות תותבות אחרות כגון תותבות וגשרים ונוטים להיות עמידים יותר. כאשר מטופל רואה בשתל לשיקום פה מלא חלופה לתותבות עבור מרבית השיניים, העלות הצפויה נאמדת בעשרות אלפים.

החלפת שתיים עד ארבע שיניים בשתל איכותי עשויה לעלות בין 6,000 $ ל 10,000 $

מחיר השתלות שיניים משתנה בהתאם לחומר ולהליך, ולכן קשה לתת עלויות מדויקות מבלי שנעשית התייעצות והערכה. בחלק מההליכים ניתן לצפות לעליית עלויות בשל הנסיבות הספציפיות של המטופל ורכיבים אחרים.

על פי מדריך עלויות השתלת שיניים

השתלת שיניים ממוצעת בארצות הברית עולה 4,250 דולר עבור שתל שחזור לסת. עלות השתל יכולה להשתנות בהתאם לרופא השיניים מ -3,000 דולר ל -6,000 דולר. הדרך הטובה ביותר לקבוע את העלות האמיתית של השתלת השיניים שלך היא לשאול פרוטטיקה מה הוא עושה.

אם תתחילו לחקור את מחיר השתלות השיניים תגלו שעלות שתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 ל -6,000 דולר

לשם השוואה, שתל אחד להשתלות שיניים מרובות יכול לעלות בין כ- 1,500 $ ליותר מ- 50,000 $. לעתים קרובות חולים תוהים אם המחירים להשתלות שיניים הם ריאליסטיים או שמא רופאי השיניים מנסים לנצל אותם.

עלויות השתלות שיניים יכולות להיות גבוהות בהתאם למספר השתלים

סוג השתל (תוף, חרסינה או שן) אותו בוחר האדם וכיצד הרופא מחליט את המחיר המדויק להשתלת שיניים מלאה. איכות עצם הלסת משפיעה גם על עלות הפעולה והצלחתה. עלות השתלת שיניים יכולה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר בהתאם לבחירתכם ומחיר השתל נקבע על פי החומר, הטכנולוגיה, הציוד והניסיון של רופא השיניים.

אם אתם מעוניינים בהשתלות שיניים

טרם החלטתם על סוג השתל הנכון וברצונכם לדעת כמה יקרים להשתלות שיניים וכמה זמן הם נמשכים, תוכלו לפנות למרפאת השיניים VINH. עלות ייעוץ להשתלת שיניים, סריקת CT וסריקת תלת מימד יכולה להיות בין 500,000 $ ל -1,000,000 $, אך אם אתם מגיעים למרפאה, אינכם צריכים לשלם על כך.

השתלת שיניים

במהלך הייעוץ בשלב התכנון

רופא השיניים יבחן את חלל הפה להשתלות שיניים וישקול הדמיית שיניים כגון צילומי רנטגן, סרטי פנורמה וסריקות CT. הניתוח הראשון להצבת השתל (מוברג בלסת) יכול לעלות בין 1,650 $ ל -3,000 $. השתלות שיניים מיני יכולות להיות זולות יותר עד 60-70% מהשתלים הקונבנציונליים, והחומרים עצמם יכולים לעלות פחות מכיוון שהליך ההשתלה פשוט יחסית. אם יש צורך במספר שתלים בודדים בשן אחת, ניתן להוזיל את עלויות השתלים לשן בעלות סריקות רנטגן כאלה המשמשות. השתלות שיניים בקריות

סט מלא של שתלים עליונים לתמיכה בתותבות יכול לעלות בין $ 25,000 ל- $ 95,000

עם ממוצע של 34,000 $ תלוי במצב החניכיים, עצמות הלסת והשיניים הקיימות. הממוצע הארצי בארה"ב הוא 34,000 $ עבור סט שתלים מלא. גשר עם שלוש או ארבע שיניים המחזיק שני שתלים עולה כ -5,000 דולר. העלות משתנה בהתאם לחומר הכתר שלך, היכן הוא נמצא בפה וכמה שאתה צריך. אם העצם אינה בריאה דיה, עלולים להיווצר עלויות נוספות להפקת השתלת עצם, לתופעות מותאמות אישית ולצורך במדריכים כירורגיים.

השתלות שיניים מרובות יכולות לעלות לאדם עד 13,500 דולר

עם תשלום חודשי קטן של 350 דולר. זכרו שלמרות שלשתלים יש תג עלות גבוה, ישנם מספר יתרונות שהופכים אותם לאופציה משקמת חסכונית בטווח הארוך. עלויות ביטוח שיניים למשפחה אמריקאית ממוצעת עשויות להיות יקרות בתוכנית 80 / 50A – 100 דולר מכסים 50 אחוז מעלות השתלות שיניים, שיניים תותבות, גשרים ונהלים אחרים לרפואת שיניים.