פראפין לאמבט פראפין לטיפול בכאבים בכפות הרגליים

תוכן העניינים:

אם ברצונך להאכיל את הידיים והרגליים יבשות ולהקל על כאבים במפרקי המרפק והקרסול, אמבט שעווה של פרפין יכול לעזור כמו פעם. היות ועור יבש וסדוק נפוץ בחודשים הקרים, השקעה באחד ממרחצאות השעווה הטובים ביותר של Affin היא דרך יעילה לתקן את יובש כפות הידיים, הרגליים והמרפקים וליצור עור רך וחלק בעליל. פרפין בשעווה הפך לאחרונה לטיפול פופולרי בהצטננות ושפעת – כמו תסמינים כמו כאב ואי נוחות. אם אתה חושב ששימוש בפרפין חם הוא חדש עבורך, תחשוב שוב כי זה לא.

אמבט שעוות הלחות לחות פרפין מציע מגוון רחב של רמות חום ונוחות המתאימות לידיים

לרגליים ולמרפקים. אם אתם מחפשים טבילה עמוקה באמבט שעווה שתוכלו להשתמש בו, אמבט ה- ParAffin Thermabath Thermapath הוא הבחירה הנכונה עבורכם. אמבט שעווה פר-אפין מקל אם אתה פשוט מחפש אחת הדרכים הטובות ביותר לטיפול בהצטננות, שפעת ושפעת – כגון תסמינים כמו כאב ואי נוחות.

פרפין לאמבט שעווה מקדם הרפיה ומשמש לעתים קרובות כאמצעי יעיל לשיפור זרימת הדם

השעווה המחוממת מספקת גם טיפול בחום מרגיע לשרירים ולגידים בידיים, ברגליים ובמרפקים ויעיל להקלה על שרירים כואבים. טיפול בשעווה ממריץ גם את זרימת העצבים, במיוחד כאלה השומרים על אספקת העצבים שלהם.

כפי שמציין Therabath

יצרנית הפרפין למוצר טיפולי, זה משפר את זרימת הדם לאזור המטופל ומרפה שרירים מתוחים. טיפול בפרפין יכול גם לעזור להקל על כאבים הקשורים לדלקת פרקים ופיברומיאלגיה, והוא יעיל בהרגעת עור יבש, מחוספס או מגורה. זה יעיל גם בכאבי מפרקים כרוניים כמו גם בכאבים בידיים, ברגליים ובמרפקים.

תגלה שפרפין לאמבט שעווה משמש גם פיזיותרפיסטים רבים בכדי לשפר את זרימת הדם ולהאיץ את ההחלמה מפציעות

הוא משמש גם במניקור ופדיקור כדי לעזור לך לקבל ידיים ורגליים מטופחות לחלוטין. השתמש באמבט Revlon Moisturestay Par Affin, שזו דרך נהדרת לקבל עור יפה ובריא למראה.

פרפין קראטה לאמבט שעווה

הוא יתרון גדול עבור כל מי שבבית להרגיע ולרכך עור יבש, סדוק וסדוק בסביבות הידיים והרגליים. השתמשו באמבט Revlon Moisturestay Par Affin, אותו תוכלו למרוח על הידיים, הרגליים או אפילו על הפנים שלכם ברגע שחוויתם את תכונות הלחות של פרפין ופרבנים בעור.

אתה יכול לקנות פרפין אמבטיה משעווה נפלא של ד"ר שולס ויצרנים אחרים

כולל כל מה שאתה צריך, או שאתה יכול לקנות מקוון משלך אמבטיה שעווה Affin באינטרנט, פשוט הקלד את המילה "פרפין אמבטיה שעווה" בתיבת החיפוש . אם אתה רוצה לדעת יותר, קרא "מהו פרפין לטיפול בשעווה" ואסף את כל המידע החשוב אודות שעוות פרפין. אתה יכול גם לרכך את עור הלקוח שלך עם תכונות הלחות של פרפין כדי להכיר את השירותים שלנו ביתר פירוט. אז אם אתם מחפשים את הטוב ביותר – לאמבט שעווה – לטיפול בעור יבש וסדוק בידיים וברגליים ולהקל על הכאב היומיומי שלכם, הנה זה.

זה לא כל מה שאתה צריך

בעזרתו ניתן להקל על נוקשות השרירים וכן להקלה על כאבים בצוואר, בגב, בכתפיים ובצוואר. הוא מצוין לטיפול בעור יבש ומחוספס, אך ישנם יישומים רבים אחרים לפרפין, כגון טיפוח עור, לחות בעור או אפילו כחומר נוגד דלקת.

אתה יכול להשתמש בשעווה של פרפין (או משהו כמו שעוות פרפין)

כדי לספק בידיים וברגליים חום לח כדי להקל על כאבים, נוקשות ודלקת מפרקים ניוונית. כאשר מחממים את שעוות השעווה Affin Wax, חום השעווה פועל כאילו באמצעות קסם ועוזר להקל על כאבי שרירים ומפרקים ביד וברגל.

שעוות הפרפין הנוזלית המשמשת בשיטה זו סופגת ושומרת על חום ביעילות רבה

אז אם טובלים את הידיים והרגליים באמבט Par Affin, השעווה תתמצק ותגבש את החום באזורים הכואבים בשלווה. ברגע שמגיעים לטמפרטורה הנכונה טובלים את כפות הרגליים, המרפקים והידיים באמבט פרפין. לאחר ציפוי השעווה, החזירו את כף הרגל לאמבט שעוות הפרפין והניחו אותה על גב אמבט שעוות הפרפין למשך מספר דקות עד שהיא מתמצקת.

אם אתה רק מתחיל, אנו ממליצים להמיס את שעוות הפרפין בתוך אמבט ה- Par Affin שלך ולהניח לו להתקרר ל -125 מעלות צלזיוס. ואז עליכם להסיר תכשיטים ולנקות את האזורים שהיו שקועים באמבט השעווה.

להיגיינה אופטימלית

מומלץ גם לשמור על הטיפול הידני לטיפול בכף הרגל נפרד מאמבט הפרפין. לאמבטיה ביד, השתמש באותה כמות של שעווה של Par Affin כמו שהכנת אמבטיות ParAffin לידיים ולרגליים. להבטיח שלא יהיה חם מדי או קר מדי, חובה לאמבטיה יד ביד או מפרידה. נסה זאת כשאתה שומע ששעוות פרפין שימושית לידיים או לרגליים והאם זה עובד בשבילך.