טיפול פנים לגבר מחירים ועלויות

תוכן העניינים:

הנה כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר לגברים ומדוע כדאי לך לשקול זאת היום לבריאותך האישית ולרווחתך.

לבסוף

אתה לא צריך ליפול בפח של הנחות גדולות, מכיוון שזהו אזור קריטי בו אתה זקוק להן, ובחינת העלות הנמוכה ביותר והשימוש הזול ביותר יכול להעניק לך תוצאות איומות. הערך את המטרות האסתטיות שלך ואת מצב הבריאות הנוכחי של העור שלך כדי לתת לך מושג טוב כמה יעלה הטיפול שלך. מאמר זה מכסה את היסודות של טיפולי פנים לחמצן, כיצד הם בדרך כלל עולים וכיצד הם מושווים. המחיר הסופי עשוי להשתנות ממרפאה למרפאה, אך אנו נותנים הערכה גסה של העלות הממוצעת של פנים חמצן לגברים בארה"ב.

החדשות הטובות הן שאתה לא צריך להחליט בעצמך; לוח

מנתח קוסמטי מוסמך או איש מקצוע מוסמך לטיפול בעור שהוכשר בחשיפה חוזרת של לייזר – יוכל להמליץ על הטיפול הטוב ביותר בהתבסס על סוג העור שלך. רופא עור מוסמך ואמין יציע לך ייעוץ שינחה אותך בתהליך ויענה לצרכים הספציפיים שלך לטיפול בעור. הזמינו ייעוץ לדיון בעלות טיפולי החמצן לגברים בארה"ב, כמו גם בטיפולים קוסמטיים אחרים, ובקשו הערכות בכל פעם. חלק ממכוני הספא והמרפאות מציעים הנחות למי שבוחר לעבור טיפול בכמה אזורי גוף שונים, אך ככל הנראה תצטרך לשלם מראש עבור מספר מפגשים. המחירים לאופציות אלה מבוססים על הזמן שביליתם עם חברת טיפוח העור Hydrafacial, וכן עלות הטיפול.

פנים שכוללות מיקרו-שפשוף וקליפות כימיות מיוחדות

למשל, עולות כ -100 דולר, ואילו פנים בסיסיות עולות בדרך כלל 75 דולר. חברות מתחילה בין 65 ל -90 דולר, תלוי בשוק, ובהתאם לאזור המטופל, בוטוקס יכול לעלות עד 200 דולר או רק חצי עבור פנים מלאות. כבסיס, אתה יכול לצפות לשלם בין $ 30 ל $ 200 עבור טיפול באלקטרוליזה, עד למקסימום $ 1,000 עבור טיפול מלא.

במקרים מסוימים

אם יש לך סוגים כהים יותר המטופלים בהסרת לייזר, יתכן ויהיה צורך בפגישות נוספות, מה שמגדיל את עלות הטיפול הכוללת. טיפול בלייזר ופילינג כימי אורכים עד כמה שבועות, והבהרת עור קבועה אורכת זמן רב יותר, כך שתוכלו לצפות לזמן החלמה לאחר סיום הטיפולים. אם מטפלים אז במצב של עור כמו אקנה או סרטן עור, יתכן שתזדקק ליותר מטיפולי לייזר אחד או שניים או אפילו לניתוח.

למעשה

רוב המטופלים המשתמשים בטיפולי הסרת שומות בלייזר יכולים לצפות לשלם פחות מ -1,000 דולר עבור טיפול בלייזר ופילינג כימי. אם אתה רגיל לטיפול בהסרת שיער בפנים 3 ב -1, תגלה שהוא בסך הכל מעט זול יותר. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נדרשים לפחות שניים או שלושה מפגשים של הסרת לייזר ו / או קילוף כימי.

בהתאם לאזור הטיפול, העלות הממוצעת של הסרת שומות ופילינג כימי לגברים היא בין 200 ל -800 דולר. המחיר הממוצע של טיפול הסרת שיער בפנים 3 ב -1 הוא לפחות 600 דולר, במחיר מקסימלי של כ -1,000 דולר.

על פי האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים

העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר היא 429 דולר וכ- 235 דולר לפגישה. על פי דיווח של משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב, המחיר הממוצע של טיפול בהידוק העור לגברים בשנת 2017 היה 1,707 דולר.

טיפולי לייזר הם פתרון חסכוני להסרת שיער בהשוואה לשיטות קונבנציונליות אחרות. עלות הסרת שיער בלייזר מתאימה לתקציב שלך, מה שהופך אותו לבטוח, קל ומהיר לשימוש, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לגברים.

לבסוף

טיפול שיער לא רצוי בפנים ובגוף יכול להתבצע על ידי מנתח קוסמטי מורשה. עם טיפולי פנים טובים יותר, לאסתטיקאים ולרופאי עור יש כלים טובים יותר לשיפור העור שלך באמת. עיסוי הידיים והאבן משתמש מדי פעם במוצרי טיפוח מיוחדים לעור, המאפשרים לאורחים להירגע עוד בבית בטיפוח העור.

כמובן, אתה יכול לקבל פנים חמצן בכל גיל, אך עם הגיל כדאי לשקול טיפולים חזקים יותר כגון לייזר ומיקרו-מחט. אם שגרת טיפוח העור הנוכחית שלך אינה טובה כמו שצריך, אל דאגה ונסה לקבל פנים נגד אקנה.

הפנים הקלאסיות הן נקודת התחלה נהדרת מכיוון שיש לה השפעה מרגיעה עבור אנשים רבים

בסוף הרשימה תוכלו למצוא טיפולי פנים מהירים ונטולי סלסולים, אך טיפולי פנים אקספרסיביים הם מושלמים למי שמתמוטט בזמן. בזמן ההשבתה אין מה להתנגד לקבלת פנים באזור הבריאות או לקבל טיפול בפועל של רופא העור.