טיפול פנים לגבר הרמת המצח

תוכן העניינים:

הרמת גבות מציעה לנשים וגברים יתרונות רבים המחדשים את מראה אזור המצח. הרמת גבות, הנקראת גם הרמת גבה או התחדשות גבה, היא הליך קוסמטי להרמת הגבות. זה יכול להקל במהרה על חששות רבים לגבי המצח שלך, כגון נשירת שיער, קמטים וקמטים במצח. המכונה גם פלסטיק מצח והרמת מצח, הרמת מצח ממקמת את מצחך מחדש, מחליקה קמטים במצח עמוק ויכולה להיפטר ממך מהרבה מהדאגות שיש לך.

בעוד שמתיחת פנים יכולה לשפר את הריצה והצניחה של הפנים התחתונות

הרמת הגבה היא הליך שמשפר את פינות העיניים העליונות והחיצוניות ואת היקף הברדס שלה. בעוד שמרימות מצח רבות מבוצעות עם blepharoplasty עליון, ניתן להשתמש בחתך בעפעף העליון גם להשלמת המצח – הליכי הרמה לטיפול בקמטי זיעה והרמת גבות. ניתן להסיר או לשנות את השרירים והרקמות הגורמים לתלם ולצניחה כדי להחליק את המצח, להרים את הצד הפנימי של כל גבה ולמזער את הזעף. כאשר הידוק המצח מתבצע בשילוב עם ניתוח בגב התחתון, כגון פלסטיק גבה או ניתוח מצח עליון או הרמת עיניים, ניתן לשנות או להסיר את רקמת השריר ואת הגורם לתלם או לשיפועים. אם מתבצעת הרמת מצח עם שילוב של פלסטיק עפעף עליון ועליון, ניתן לבצע גם חתכי עפעפיים. בניגוד להרמת גבות רבות המבוצעות לאחר ניתוח טיפולי עיניים עליונים, ניתן לבצע הרמת גבות גבוהה יותר (או אפילו הרמת גבה מלאה) או ניתוח עיניים לביצוע הרמת גבות, טיפול בקמטים או גבות בזעף ולהרים את החלקים החיצוניים והפנימיים של הגבה. .

השיטה השנייה של הרמת גבה לגברים

היא הרמת גבה אמצעית, בה משתמשים בקמטים האופקיים העמוקים כדי להסתיר את החתך וליצור הרמת גבה תחתונה. במקרה זה, מתיחת מצח משולבת עם פלסטיק עפעף עליון עליון או פעולת עין ופעולת מצח עליון. ניתן להשתמש בהרמת גבות בשילוב עם ניתוח גבה תחתון או גבה עליונה, אך אינה יעילה כמו הרמת גבות מלאה.

ד"ר בריטווייט וד"ר קובינס מבצעים הרמת גבות באוניברסיטת קליפורניה, במרכז הרפואי בסן דייגו בלוס אנג'לס, קליפורניה. הם מבצעים גם הידוק גבות וגם blepharoplasty כדי לספק למטופלים תוצאה מאוד מאוזנת ומראה טבעי.

לשניהם יתרונות ייחודיים עבור המטופל הנכון וכוללים מגוון רחב של יתרונות

כגון ירידה במשקל, עלייה במשקל, ירידה בשרירים וירידה במשקל, כמו גם שלל יתרונות אחרים. תוצאות אישיות יכולות להשתנות ממטופל לחולה, אזור לאזור ואפילו מדינה למדינה ומדינה למדינה. תוצאות בודדות עשויות להשתנות בהתאם לחולה ולאזור, וגם מעיר לעיר, מדינה או אפילו מדינה. תוצאות אישיות יכולות להשתנות בין מטופל לחולה, אזור לאזור, עיר לעיר, מדינה למדינה, ואפילו מדינה למדינה. התוצאות האישיות יכולות להשתנות בהתאם לגיל, מין, גזע, מוצא אתני, נטייה מינית, פעילות גופנית וגורמים אחרים כגון גיל ומין המטופל. תוצאות אישיות יכולות להשתנות בין מטופל לחולה, אזור לאזור, עיר לעיר, מדינה למדינה, ואפילו מדינה למדינה. תוצאות אישיות יכולות להשתנות בהתאם לגיל, מין, גזע, מוצא אתני, נטייה מינית, פעילות גופנית וגורמים אחרים כגון גיל המטופל. תוצאות אישיות יכולות להשתנות בין מטופל לחולה, אזור לאזור, עיר לעיר, מדינה למדינה, ואפילו מדינה למדינה. תוצאות אישיות יכולות להשתנות בהתאם לגיל, מין, גזע, מוצא אתני, נטייה מינית, פעילות גופנית וגורמים אחרים כגון גיל המטופל. התוצאות של כל אדם עשויות להשתנות מאדם לאדם, מאזור לאזור, ממחוז למחוז ואפילו ממדינה או ארץ מוצא למדינה. תוצאות האנשים שונות מאלה של האנשים במבט לפני ואחרי של תמונות הרמת המצח. למידע נוסף על ההליך, היתרונות והסיכונים שלו, ועוד על שאלות נפוצות.

אם אתם מעוניינים בהרמת גבה או הרמת גבות, תוכלו להגיע להתייעצות אישית עם מנתח פלסטי. במהלך הייעוץ הראשוני, המנתח הפלסטי והשיחזור יסביר את ההבדלים בין הרמת גבות לטיפול בבלופרופלסטיקה.

ניתן לחלק מתיחת פנים לשני סוגים: הרמת גבה ודימום ניתוח לגברים והרמת גבות לנשים.

אם אתה רוצה מראה חלק יותר, צעיר ונח יותר, הרמת מצח היא אפשרות טובה עבורך. אם אתם מחפשים דרך קבועה להסרת קמטים במצח, יתכן ותהיו מעוניינים בהידוק הגבות.

אם יש לך גם חולים עם גבות שמוטות, זה יכול להיות אידיאלי עבורך. הרמת גבות והשתלות שומן בפנים מצאו את דרכן גם לזרם המרכזי של טיפול פנים לגברים.