טיפול פנים לגבר פיסול פנים

תוכן העניינים:

דוגמנות לפנים גברית היא מגמה הולכת וגוברת, היא התגלחה לאורך שנים כמראה, מעט זמן השבתה מניתוחים מסורתיים, עולה הרבה פחות, מכוונת לאזורים ספציפיים בפנים ובצוואר והתמקדה באזור ספציפי בפנים או בצוואר. . טיפול עוצמתי ומחדש זה נחשב כ"מתיחת פנים לשעה "ואלטרנטיבה טבעית לבוטוקס, והוא פופולרי ביכולתו להשתלב ביופיו הטבעי של עור הגבר, השיער, גוון העור וצבע השיער. לראשונה הבחנתי בכך כשישבתי עם ד"ר דוד הירש, רופא אסתטי מוביל, כשהוא השיק את כלי הפנים הזה.

ד"ר הירש, מנתח פלסטי מוסמך בפנים, הציג שתלים בפנים כדי ליצור היווצרות נפח משמעותית וקבועה יותר. הדבר נכון במיוחד באזורי הפנים, בהם נדרש נפח משמעותי בכדי לחולל שינויים משמעותיים.

ניו יורק לייזר אסתטיקה מציעה מגוון רחב של השתלות פנים לגברים ונשים בעיר ניו יורק

המרפאה הקוסמטית של Qazi וספא Med מציעים גם מגוון השתלות פנים וטיפולי פנים אחרים. גברים יכולים גם ליהנות מהיתרונות של ניתוח לייזר, כמו הסרת שיער בפנים, שחזור פנים ועיסוי פנים.

המרכז לפיסול גוף מציע ניתוחים קוסמטיים ופלסטיים מקצועיים לגברים המעוניינים לשפר את מראהם

כדי להשיג מראה צעיר וגברי יותר. ממוקם בסקוטסדייל, ומובל על ידי חבר מועצה – כירורג פלסטי מוסמך, ד"ר ג'ון ד'אמיקו, ד"ר. הרופא מציע מגוון רחב של טיפולי קונטור פנים וגוף כדי לעזור למטופלים להשיג את יעדיהם האסתטיים בנוחות ללא ניתוח.

אם מסיבה כלשהי את שוקלת דוגמנות לפנים לשיפור המראה שלך

אנו ממליצים לקבוע פגישה עם המומחים שלנו בכירורגיה פלסטית. לתיאום פגישה, אנא צרו קשר עם קונסיירז 'שלנו לקבלת מידע נוסף על קביעת פגישת הייעוץ שלכם או על הטיפול המתוכנן בקווי המתאר בפנים ובגוף עם ד"ר ג'ון ד'אמיקו, MD

למידע נוסף על דוגמנות פנים

אנא התקשר למשרדנו או בקש ייעוץ קוסמטי עם ד"ר צ'בוקי באינטרנט. אם אתה טיפוס של אנשים שרוצים מידע נוסף אודות טיפול פנים וקונטור עם פסלי פנים, תוכל לפנות למשרדינו כאן לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית.

אם אתה מעוניין בטיפול שאינו ניתוחי המציע מראה של מתיחת פנים ללא ניתוח ויוצר לסת וצוואר מוגדרים

דוגמנות פנים גברית מתאימה לך. אם אתם שוקלים ניתוח להצערת פנים, מגיע לכם כי ההליך יבוצע על ידי מנתח פלסטי שיוכל לספק לכם תוצאות טבעיות ומותאמות. עבור הפרצוף היחיד והיחיד שלך, עלינו למצוא מנתחים פלסטיים שיכולים לספק את התוצאה הצפויה. התוצאות הטבעיות של צורות פנים גבריות דורשות הגדרה, סימטריה ושלמות הקווים המגדירים את הפנים הגבריות.

אם תטפל באזור ותדגמן את הפנים שלך יותר, אתה תראה גברי וטבעי בעזרת מודל הפנים הגברי.

אתה רוצה שהפנים הנשיות שלך יהיו צרות הרבה יותר, אבל איך אתה יכול ליצור לסת מוגדרת היטב עם עצמות לחיים בולטות ומסותתות? לסת מוגדרת היטב עוזרת לאזן את הפנים וליצור את החלק הגדול ביותר בפרופיל.

דוגמנות פנים לגברים כוללת הרמת פנים, סנטר, לחיים, לסת וצוואר כדי ליצור הגדרה עם מבחר חומרי מילוי המותאמים אישית להזרקה.

אנו יכולים להציע לך את הפיתרון האידיאלי ולקבל טיפול פנים איכותי ומותאם ממנתח קוסמטי מורשה המתאים את טיפול הפנים שלך לסוג העור שלך ולמטרות הספציפיות שלך.

בנוסף

אנשי המקצוע שלנו יכולים להחזיר את סימטריית הפנים, לתקן קווים שטחיים ואפילו קמטים מתונים, ליצור לסת מוגדרת ולשחזר או להחזיר את גוון העור ולתקן קמטים בפנים. שיטת שילוב מעוצבת בחוכמה זו אידיאלית לחיזוק הסנטר, הגדרת הלסת וקונטור האף. זה יכול אפילו לשמש לשיפור המקדשים החלולים שלך, מנהג פופולרי מאוד פופולרי במשרדנו בוושינגטון הבירה. דוגמנות פרופילים לשיפור הצוואר והלסת: זו דרך נהדרת להדגיש ולהגדיר קווי מתאר בפנים.

המרכז לפיסול גוף מציע מימון גם כדי להפוך את תהליך טיפול הפנים למשתלם ככל האפשר לגברים. רבים מכם מחפשים מתיחת פנים, שהיא אחד ההליכים הפופולאריים ביותר להרמת פנים המתבצעים כיום בקרב גברים ונשים כאחד והרצוי בעיני רבים.

רוב טיפולי ה- LED לבדם עולים כ- £ 60, אך העלות משתלמת אם אתה מתאהב ברעיון של מתיחת פנים או פנים אחרות לגברים. זה נעשה כדי ליצור הגדרה טובה יותר של סנטר, לחיים ולסת, ולעתים קרובות יסטה מניתוחים קוסמטיים או פלסטיים לנשים.

במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בו גם לחיסול שומן כדי ליצור פרופיל דק יותר וקו לסת מפוסל יותר. שאיבת שומן תת-קרקעית משולבת עם השתלת סנטר, ובמקרה זה מבוצעת צורה של שאיבת שפתיים כדי להעניק לחולה צוואר וקו לסת מפוסלים יותר.