טיפול פנים לגבר מאיזה גיל אפשר להתחיל

תוכן העניינים:

כשמדובר במשטרי אנטי אייג'ינג וטיפולי יופי, אין דבר שאי אפשר להתחיל מוקדם מדי. לכמה מכם יש קרמי ידיים להזדקנות ידיים בארון היופי שלכם, אך באיזו תדירות אתם נותנים להם את ה- TLC המגיע להם? אני מדברת עם מומחי יופי כל הזמן וזה הפך למרכיב עיקרי בשגרת טיפוח העור שלי. אני מעריץ גדול של קרם לחות מזדקן, קרם דה לצ'ה ואפילו קרם לחות לידי ולרגליים.

אם טיפלת בעור כל חייך

התמוטטות הקולגן ההדרגתית שמתחילה בשנות העשרים לחייך פירושה שקמטים יצטמצמו מעט וכשאתה בן 30 אתה עשוי לראות סימני גיל וקמטים גלויים . אם אתה מעשן, גופך יפסיק לייצר קולגן ואז הוא יתחיל להגיע אליך. זה תלוי בסוג העור, הגזע, הגנטיקה ואורח החיים, אבל לא משנה כמה ארוך החוטיני שלך, סביר להניח שיש לך קמטים, במיוחד אם אתה בן 60 בשלב זה.

גם אם אינך מצליח לעצור את תהליך ההזדקנות, הטיפול בעור יעלה את גילך, אך לפחות עורך יתיישן מעט בחן. יש הרבה מה שאתה יכול לעשות כדי למנוע או להאט את סימני ההזדקנות, ולעולם לא מאוחר להתחיל.

להלן צירפתי סרטון מצוין של טיפים לטיפול בפנים לגברים

שבו דוגמנית גברית משתמשת במברשת ניקוי, דבר שכדאי לכלול כאופציה אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן. למרות שהמלצתי לך לקלף מיד לאחר טיפולי פנים (אוו), אני ממליץ לכלול שלב זה בשגרת טיפוח העור השבועית שלך. זקן יכול לייבש את העור, ולכן תמיד מומלץ להשתמש בקרם לחות לפני השימוש בקליפה או ניקוי פנים.

אם אתם נאבקים במצבי עור כמו אקנה או רוזצאה

עליכם לשקול להשתמש בתכשירים לטיפול רפואי בכדי לתקן ולהגן על עורכם. ד"ר האו אומר כי קרם לחות עדין יעזור לחות לעור ואף יכול לעזור בכמה צורות של רוזיה, אשר נפוצה בקרב גברים בשנות ה -30 לחייהם ומחמירה בגלל יובש.

אם אינך בטוח איזה סוג עור יש לך או שיש לך שאלות לגבי הטיפול בעורך

התייעץ עם רופא עור מוסמך. ברצוננו לשמוע מה אתה חושב על קרמים נגד הזדקנות לגברים, אז דבר עם רופא העור שלך כדי לראות אם ההליך מתאים לך. אם אתה או גבר בחייך תרצה לבחון אפשרויות אנטי אייג'ינג, התקשר אלינו כדי לתאם פגישה לייעוץ חינם עם מומחה מקצועי לטיפוח טיפוח במרפאה או ברופא המקומי שלך.

איננו יכולים לתת לך גיל מוחלט להתחלת בוטוקס, אך אנו מקווים שזה ייתן לך מושג מתי בוטוקס מונע יכול לעבוד ומתי זה רעיון טוב. לפני שתעשה זאת, עם זאת, עליך לשאול את עצמך איזה גיל מתאים להזרקות קוסמטיות.

אם אתם מחפשים מידע על טיפוח פנים לגברים, אז הגעתם למקום הנכון כיוון שעסקנו בזה בשבילכם.

כאשר אתה מבין את סוג העור שלך

תלמד כיצד לטפל בו ואילו מוצרי טיפוח עור מתאימים לך. אמנם אתה אמור למצוא את הסבון המתאים לעור הפנים שלך, אך תוכל למצוא אותו גם לגוף ולסוג העור. גברים בגילאים 45 עד 54 נוטים יותר להאמין שהסבון איתו הם שוטפים את הפנים יעיל כמו כל דבר אחר בהשוואה לגברים בגילאי 18 עד 34. גברים ובני נוער רבים טועים להאמין שסבונים חזקים טובים לפנים שלהם כאשר האלקליות הגבוהה של סבון רק מחמירה את בעיות האקנה ומצבי עור אחרים כמו אקזמה. זה אומר ש- 80 אחוז מהבחורים סובלים מרמה כה גבוהה של אקנה, עד כי שימוש בערכת טיפוח לגברים יכול למקסם את התוצאות הכוללות שלהם. פירוש הדבר כי אין לראות במוצר טיפוח נגד הזדקנות "נגד הכל". שוחח עם רופא עור (אם יש לך כזה) כדי להחליט באיזה משגרת האנטי אייג'ינג שלך ו- SkINCARE לעקוב. ברגע שאתה מתייעץ עם קוסמטיקאית ומרכיב את שגרת טיפוח העור שלך, עליך לדעת מה ההבדל בין עור הפנים של גבר לאישה וההשפעות של סוגי עור שונים.

עליך להיות מודע לכך שישנם מספר טיפולים שאינם ניתוחיים שעשויים להתאים לך מאמצע שנות ה -20 לחייך, אם כי מועיל אם תזדקק לכולם בבת אחת.

הקפד להוסיף אותם לתוכנית שלך אם אתה מודאג מרגישות העור שלך לכוויות שמש, אקנה או מחלות עור אחרות. כשמדובר בקרם לחות, שהם אחד מהטיפולים הלא נפוצים לגברים, חפשו אחד כזה עם חומצה היאלורונית.