טיפול פנים לגבר אלטרנטיבות

תוכן העניינים:

אם אין לך זמן לבחור במתיחת פנים כירורגית או לשחרר את עורך או להרפות "מתיחת פנים", כשמה כן הוא, ייתכן שהגיע הזמן לשקול כמה אפשרויות למתיחת פנים חלופיות. גברים העוברים הליכים קוסמטיים מסוג זה הופכים תכופים יותר ויותר ככל שהיעילות שלהם משתפרת ומוצרי האנטי אייג'ינג הנכונים מפותחים במיוחד לעור גברים. עכשיו זה הרבה יותר שיקול עבור גברים רבים. המנתח הפלסטי דן בכמה מהחלופות לניתוח פנים שעשויות להיות אפשרות לראות אם היית מועמד טוב להליך כזה. ישנם גברים שהחלו להשתמש במסיכות שינה מכיוון שהם רואים את היתרונות לעורם וכן את תכונות האנטי אייג'ינג של מוצרים אלה נגד הזדקנות, ויש גברים שהיום אף מתחילים להשתמש בעזרי שינה ומסכות שינה כדי לשפר את יעילותם.

בהתאם לדאגותיך

רופא עור או מנתח פלסטי יכול לעזור לך להחליט איזה סוג של הליך שאינו כירורגי מתאים לך ביותר, והחדשות הטובות הן שאתה לא צריך לקבוע זאת בעצמך. פאנל – מנתח קוסמטי מוסמך או איש מקצוע מוסמך לטיפול בעור שהוכשר בחשיפה מחודשת של לייזר – יוכל להמליץ על הטיפולים הטובים ביותר בהתבסס על סוג העור שלך. אם אתם שוקלים טיפול בלייזר בעור אך ברצונכם להעריך תחילה מידע רקע אובייקטיבי, עליכם לשקול פירוט זה אושר על ידי רופא או את המילון האישי שלכם אם אתם מעוניינים לבחון דרכים נוספות לטיפול בבעיות הטיפול בעור.

רוב טיפולי ה- LED לבדם עולים בסביבות 60 PS60

אך אם אתה מוכן לשלם קצת יותר, אנו ממליצים להחיות את עורך בעזרת טיפול לייזר איכותי כגון Therapy Laser Laser. הנה לכם – יש מספר טיפולי פנים לגברים שתוכלו לנסות בקלות בבית עבור חלק קטן מהעלות, והעלות הופכת את זה לכדאי.

למד מה אתה צריך בכדי להשיג את סוג מוצרי טיפוח העור לגברים שרשמנו להלן, כמו גם מידע נוסף על הסוגים השונים של טיפולי פנים לנשים.

טיפוח העור הטוב ביותר לגברים הוא זה שאתה שומר בפועל, ואם אתה מתחיל, אתה צריך להיות בסדר עם חומרי ניקוי, קרם לחות, קרם הגנה מפני השמש וכו 'אם זה מה שאתה רוצה, אבל הכי טוב בשבילך .

חלופות כירורגיות מומלצות מכיוון שהן יכולות לספק תוצאות לאורך זמן

אך הן יקרות ויש להן רשימה ארוכה של תופעות לוואי לא נעימות כמו כאב, אי נוחות ואי נוחות. אם כן, זה יכול להיות הליך לא נוח ואף כואב הגורם לאדם לחוות תופעות לוואי לא נעימות.

אם אתה רוצה להיפטר מהסנטר הכפול שלך אחת ולתמיד

Face & Body של אטלנטה יכול לעזור לך לעשות זאת. מתיחת פנים כירורגית מסורתית מסייעת בהפחתת השומן בסנטר, אך אם המטרה היא לגרום ללסתות לשקוע, ניתוח אינו פיתרון בטוח. ישנן דרכים רבות אחרות להיפטר מהסנטר הכפול הלא רצוי שלך. אתה לא צריך לעבור מתחת לסכין כדי להיפרד – אבל אם אתה מחפש דרך מהירה וקלה לנער את הכל בבת אחת, אז זה רעיון טוב.

במרכז לטיפול בעור הזהב אנו גאים להציע לך מגוון רחב של מוצרי טיפוח ושירותי טיפוח המסייעים לך להשיג את יעדי גופך במינימום מאמץ.

מה שלמדת אולי מקו פרואקטיב זה שאתה מקבל פיתרון מיצוק

אבל מה נותן לך פילינג בעל פוטנציאל להתפתח עור שמנמן ורענן יותר? טיג 'האנלי מציע מגוון רחב של מוצרי טיפוח ושירותי טיפוח לגברים ונשים, כולל מגוון רחב של מוצרי אנטי אייג'ינג כגון קרם לחות, קרמים, טונרים וסרומים ממצקים. קו הגברים מורכב מקרצוף גוף המתקפל, וכן ממגוון מוצרי SkINCare, כולל קרם לחות מזדקן שמרענן, מחלחל ובאופן כללי הופך את עורך לבריא.

הדרך השנייה להילחם בקמטים במצח היא טיפול בהזרקה על ידי מנתח פלסטי או רופא עור. הליך הבוטוקס יכול לשמש גם לטיפול בקמטים סביב הגבות, הידועים גם כקווים גלבלריים.

פתרון מבריק חומצה פרולית רטינול

הוא מוצר אנטי אייג'ינג המשמש גברים לגילוח, דבר שאתה כבר יודע להשתמש בו. ניתן לשלב טיפולי Mesopeel עם טיפולים קוסמטיים אחרים כמו בוטוקס, בוטונואידים ואפילו עיסוי פנים. כאשר עוסקים בטיפולים קוסמטיים, מומלץ לגברים להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג בשיתוף עם מנתח קוסמטי או רופא עור.

CoolSculpting (r) היא אפשרות מתאר גוף שאינה כירורגית הממצקת את העור סביב העיניים, האף, הפה, האוזניים וחלקי גוף אחרים. אולטרסאונד נקרא מתיחת פנים ללא ניתוח, אולטרה-תרפיה היא התהליך בו העור מתרופף באופן טבעי.

תיקון לייזר מציע התחדשות מוחלטת של הפנים על ידי הפחתת כתמי גיל וצלקות

שמנת קמטים ושיפור בריאות העור הכללית. בדומה לפנים רגילות, טיפולי פנים אנטי אייג'ינג משתמשים בחומרים הפעילים בתהליך כדי לתקוף את סימני ההזדקנות הנפוצים ביותר בקרב גברים (חשוב גברים מעל גיל 30). גישה אחת זו – והגמורה – מועדפת על ידי גברים רבים בסוף שנות העשרים ותחילת שנות ה -30.