שמן קיק לגבות ולריסים במסקרה

תוכן העניינים:

שמעתי כמה לקוחות אומרים לי שהם משתמשים בשמן קיק כדי לעזור להם לגדל את הגבות והריסים, וחשבתי שאתה אולי יודע שאני משתמש בשמן קיק לריסים שלי זמן מה. ערכתי מחקר כדי לראות אם יש שיער לגיטימי וממורכב באמת שיכול לצמוח בחזרה – הייצור, הליהוק – השמן – למחקר ריסים.

באמת לא ידעתי איך שמן קיק ישווה לסרום שעוות ריסים אמיתי

אז פשוט קיוויתי שהמסקרה מהמזגה – השמן הייתה טובה בדיוק כמו המרכיבים הרשומים ובאמת תצליח להחליף לי את הריסים. אם אתה יודע ששמן קיק טוב לצמיחת ריסים, קרא את הסעיף הבא כיצד להשתמש בו כאן. המשך לקרוא במאמר זה כדי ללמוד עוד על ההשפעות של שמן קיק על הריסים והריסים שלך.

כאן תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בשמן קיק

כדי לגרום לגבות והריסים שלכם להתארך ולעבות. המשך לקרוא להלן מדריך צעד אחר צעד לשימוש בשמן קיק עבור הריסים והגבות שלך בחלק הבא של מאמר זה על אופן פעולתו. ספר לי אם ניסית את זה על המסקרה שלך ואם כן, איך זה עבד עבורך והאם אתה משתמש בה עם הריסים שלך? לאחר מכן השרו את ניצני הכותנה בשמן קיק ואז צחצחו מעל הריסים, הגבות וכו '. —- – השתמשו בניצן כותנה או במקל מסקרה נקי כדי לנגב כמות קטנה של שמן קיק מעל הגבות ועיסו אותו לשמן. . משרים את שמן הקיק במעט מים (כ -1 / 2 כוס) ומורחים משורש הריסים עד קצות הריסים. לאחר מכן מרחו כמות קטנה יותר של שמן לאורך קו הריסים, החל מבסיס כל ריס. אם יש לך גבות עבות ומלאות יותר, תוכלי לחזור על טיפול בגבות שמן קיק מדי יום במשך מספר שבועות או אפילו חודשים עד שהגבות עבות ומלאות יותר.

במאמר זה תלמד כיצד להשתמש בשמן קיק

כדי להשיג ריסים יפים וגבות עמוקות ועבות. מסקרה ג'מייקנית ומרחה אותה על גבותיך בעזרת מברשת אייליינר והשתמש בה כקרם לחות. אם אתה משתמש בשמן קיק באדיקות בלילה כדי לעסות את הגבות והריסים שלך, הם יגדלו בריאים וארוכים. אתה יכול לנסות תרופות אחרות כדי להשיג ריסים או גבות עבים יותר, אך אם זה לא מתאים לך, אתה צריך לדאוג לעצמך. לפני שתמרח שמן קיק על הריסים שלך, ודא שהעור שלך נקי באמת לפני שתתחיל, ד"ר שפרלינג אומר שהמרכיב לא אמור להיכנס לעיניים שלך. לפני השינה, ספוג צמר גפן בשמן קיק ושפשף אותו מעל הגבות וקפלי הריסים שלך כדי לכסות את השורשים לחלוטין בשמן. תוכלו גם לטבול מברשת מסקרה נקייה בשמן קיק ולמרוח אותה על הריסים והגבות, אך עליכם להיזהר מעט יותר עם הריסים מכיוון שהחומרים לא צריכים להיכנס לעין. השתמש במברשת צלליות חדשה ונקית לריסים כדי למרוח את השמנים על קצה המסקרה שלך לפני שמורחים אותם על המסקרה.

ניתן לשלב שמן קיק שחור ג'מייקני עם מרכיבים אחרים

כדי ליצור מסיכת ריסים המקדמת צמיחה של ריסים עבים וארוכים יותר. ניתן למרוח שמן בכבישה קרה על קצות הריסים כדי לחזק אותם, או לחזור על המוצר בעזרת מברשת מסקרה נקייה חדשה ועם ניצן כותנה נקי. אם אתה רוצה, אתה יכול גם להשתמש בשמן קיק כסרום לריסים שלך, אומר ד"ר שפרלינג.

כדי למרוח שמן קיק, אתה יכול בדרך כלל לטבול מקל ריסים נקי בבקבוק לפני שאתה מורח אותו ישירות על הריסים שלך, או להשתמש במברשת קטנה לאורך קו הריסים. השיטה הטובה ביותר למרוח אותו על קו העפעף וקו הריסים היא להשתמש במברשת מסקרה. הניחו מעט שמן קיק אורגני בכבישה קרה על קצה מברשת האייליינר או המסקרה, טבלו אותו בשמן הקיק והניחו אותו על קווי הריסים העליונים והתחתונים.

ערבוב שמן קיק ושמן קוקוס ומריחתם על הריסים יעורר את צמיחת השיער, יזין ויעזור להם לצמוח מהר יותר. ערבוב שמן קיק עם מעט שמן זית או שמנים טבעיים אחרים כמו שמן חמניות ומריחתו על ריסים וגבות מזין וממריץ את צמיחת השיער והעור.

בנוסף להשפעות הלחות

שמן קיק עשיר בויטמינים ומינרלים, המעניקים לך ריסים מושכים וגבות עבות. זה גם מקדם צמיחת שיער בריאה ועוזר לשמור על ריסים וגבות בריאים ומבריקים. שמן קיק אורגני פריימה מסייע בשיקום שיער, עור, ריסים וגבות עם תכונות האנטי אייג'ינג שלו.