טיפול פנים לגבר ממה צריך להיזהר

תוכן העניינים:

רוב הגברים מוחקים קבלת פנים מילדה, אבל אם אתה רציני לגבי טיפוח העור לגברים, אתה צריך להסתכל על חמש הסיבות שגברים זקוקים לפנים. במאמר זה אציג את חמשת המוצרים הבסיסיים שכל אדם צריך שיהיה בארון התרופות שלו.

שגרות ניקוי

מיצוק ולחות של CTM חשובות לגברים באותה מידה כמו לנשים, והבנת סוג העור שלך תעזור לך ללמוד כיצד לטפל בזה ואילו מוצרי טיפוח מתאימים לך. אם אתה מתחיל, אתה צריך להיות בסדר עם חומרי ניקוי, קרם לחות וקרמי שמש לפנים אם אתה, כל עוד הם מועילים מאוד. בדוק מראש אם אוכל לעזור לך להרכיב שגרת טיפוח בהתאמה אישית על בסיס השילוב שהעור זקוק לו. אציג בפניכם רשימת מוצרים המתגלים כטיפול הטוב ביותר בעור הגבר שנדבק בפועל.

קני מדבר על ההבדל בין גברים ומדוע חשוב כל כך לשמור על העור שלך

במיוחד על הפנים שלך. לאחר שתבין היטב את עורך ואת יעדי טיפוח העור שלך, תוכל להמליץ על סוג הטיפול הטוב ביותר עבורך. טיפולי פנים מתחילים בקביעת סוג המוצר המתאים לסוג העור שלך ומותאמים לטובת כל סוגי העור. כל עוד אתה מודיע למטפל שלך על הצרכים הספציפיים שלך בתחילת הטיפול, מומלץ לך להתחיל.

כדי להעלות את משחק העור שלך לשלב הבא, עבור לטיפול של קוסמטיקה או רופאי עור. הרופא האסתטי שלך צריך לדון איתך מה הוא רואה ולהסביר מה הוא יכול לעשות עבורך במהלך טיפול הפנים שלך, כמו גם היתרונות של סוגים שונים של טיפולי פנים.

בכל הנוגע לטיפוח עור לגברים

חשוב גם שתדע מה סוג העור שלך והרכישות שלך מבוססות עליו. כשאתם נפגשים עם המנתח הקוסמטי או עם מומחה לטיפול בעור, אתם רוצים לקבל מושג לגבי יעדי הגנת העור ומטרותיהם. אלו שמשתמשים בהם מדי יום הם אלו המתאימים ביותר עבורך, ולכן חשוב לבחור את המרקם הנכון על פי העדפותיך. עליו להכיל פורמולה עדינה ועדינה המכילה סרמיד בכדי להבטיח ניקוי יעיל מבלי להפריע למחסום העור.

מלבד עור מושלם

אימונים לניקוי קבוע הם דרך נהדרת לגרום לעור שלך להרגיש בריא ולהיראות ולהעניק לך זוהר נערי. זהו שטיפת פנים מוצקה מסביב, שיכולה לעזור לך לנקות את הפנים ללא אקנה או סתם עור שמן או מחוספס. הוא מכיל גם מעט חומצה סליצילית, המסייעת להילחם ולמנוע התפרצויות אקנה. העור מוסר בשילוב של מים, סבון וכמות טובה של מרכיבים אנטי דלקתיים.

אחת הסיבות לכך שטיפול פנים יעיל כל כך היא שאסתטיקאים באמת מבינים אילו סוגי עור זקוקים לשיפור. במידה מסוימת, סוג העור שלך קובע באילו טיפולים אתה משתמש ובאיזו מידה הם עובדים עבורך.

גלה אם אתה צריך להשיג אחד מסוגי מוצרי טיפוח הגבר לגברים המפורטים להלן וכן את סוגי טיפולי הפנים השונים לסוגי העור השונים. אם יש לך את כל המוצרים המפורטים לעיל, אתה מוכן לתרגל טיפול עצמי נחוץ ולהתחיל בטיפול בפנים לגברים.

לפני שתתחיל

הנה רשימה של המוצרים שאתה זקוק לטיפול הפנים שלך. בעוד שחלקם ממליצים לך לקלף מיד לאחר הבעת פנים (אוף), אנו ממליצים לכלול שלב זה בשגרת טיפוח העור השבועית שלך. אחרי שתאפרו וניקיתם את העור, תוכלו לפנק את עצמכם בפילינג מרגש. אם תרצו יש שטיפות פנים לגברים שתוכננו במיוחד עבורכם, אך אתם זקוקים לטיפול ייחודי בעור.

פנים לגברים זה קל לעקוב, לוקח מעט זמן ומשאיר עור שמודה לך.

אם גבר בשנות העשרים והשלושים לחייו

עליו לחשוב על הנהגת משטר טיפוח עור אחיד. תמיסת הבהרה של חומצה פרולית רטינול היא מוצר אנטי אייג'ינג לגברים שניתן להשתמש בו לאחר הגילוח, דבר שאתה כבר יודע להשתמש בו. לפני שאתחיל בטיפולים קוסמטיים, אמליץ לגברים להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג.

פנים יכול להפחית את כמות השמן על העור ולעזור לוויסות ולשמור עליו נקי. קרם לחות לוכד מים בעור, מה שיכול לעזור להפחית את מראה הקווים הדקים ולגרום לעור להראות זוהר וצעיר יותר.

תשומת לב לשינויים בעור מסייעת לך להימנע מבעיות כמו קווי בובות ומסייעת לרופא העור שלך להחליט כיצד להמשיך בטיפול בבעיות שאתה חווה בעור

רופאי העור שלך יכולים לעזור לך למצוא את שיטת הטיפול הטובה ביותר המתאימה לך. הם יכולים גם לתת לך עצות כיצד להתמודד עם אקנה וטיפול בכל סוגי העור, כמו גם עזרה במחלות עור אחרות.