טיפול פנים לגבר כמה זמן לוקח הטיפול

תוכן העניינים:

עם זאת, מאמר זה חושף את כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר לגברים וכמה זמן לוקח לך להסיר שיער מגופך. אנו עוזרים לך לעבור את כל מה שאתה צריך לדעת על אלקטרוליזה והסרה קבועה של שיער פנים עם הסרת שיער בלייזר. הנה כל מה שאנחנו צריכים לדעת על הסרת שיער בלייזר לגברים ומדוע כדאי לכם לשקול זאת היום. כמה מומחים אומרים כי בהתאם לאזור בו אתה מטפל, פנים יכולות לקחת 5-10 דקות.

אם אתה רוצה לטפל רק בחלק קטן משיער הפנים שלך

כמו בצוואר או בראש, אתה יכול לצפות שתטופל במשך כשעה. בשלב זה, אתה אמור להיראות נוח לאחר מספר שעות של טיפול, וכל שיער חדש שצמח לאחר הטיפול לא יהיה מורגש אצל צופים מזדמנים. בשלב זה, שיער הפנים שלך אמור להיראות "נציג" לאחר שעה עד שעתיים לאחר הטיפול. שיער חדש צומח לאחר טיפול זה, ש"לא מורגש לצופה. " שיער חדש צומח מהטיפול הזה, שהצופה המזדמן אינו "מבחין בו".

כדי למנוע אי נוחות ונזק, מומחים ממליצים לקבוע פגישות להסרת שיער. אמנם זה יכול להיות נוח להזמין שעווה, גילוח, טיפול בלייזר או טיפול פנים, אך עדיף לתאם את הפגישות שלך. אם יש לך פנים, לעומת זאת, מומלץ שלא יהיו לך יותר מדי ימים של צמיחה או זיפים כשאת נכנסת פנימה.

טיפול הפנים לגברים נמשך בין 10 דקות לשעה

אבל זה די בטוח שזה יהיה זמן טוב. ניקוי, פילינג, טיפול ולחות יכולים להיעשות תוך כשעה – וחצי שעה או פחות. אמנם יכול לקחת שנים לבצע אלקטרוליזה בשטחים גדולים, אך לרוב לוקח פחות משעתיים עבור אזורים קטנים. תוצאות טובות דורשות לפחות יומיים-שלושה של טיפול ולעיתים אף יותר זמן.

אורך הטיפול בחמצן משתנה בהתאם לבריאות

אך ניתן להניח כי הטיפול אורך לפחות 30 דקות עד שעה. בנוסף, מרבית טיפולי הפנים המלאים נמשכים רק 60 עד 90 דקות, בעוד שהמגוון שלהם יכול להיות מורכב מטעימות וטיפולי הבעה הנמשכים עד 30 שניות, וטעימות או טיפולי פנים שנמשכים 30 דקות.

לדוגמא

אנשים עם שרירי פנים חזקים עשויים לקחת מעט יותר זמן עד שהטיפול ייכנס לתוקף. לטיפולים אחרים עשוי להיות זמן ריפוי בין הטיפול לטיפולים, במהלכו לא תוכלו להמשיך בשגרה הרגילה שלכם באופן מיידי. טיפולי לייזר ופילינג כימי נמשכים מספר שבועות, הבהרת עור קבועה אורכת זמן רב ועליך לתכנן את זמן ההחלמה לאחר סיום הטיפולים. אם אתה חושב שטיפולי לייזר או אור יכולים לשפר את האקנה, עליך לדבר מיד עם רופא העור. כרגע לא ברור אם תראה עור בהיר או שעורך יתבהר אם מטופלים בלייזרים או בטיפול אור אחר.

לפני שתתחיל בטיפול, בקש התייעצות עם עור כדי שהמומחה שלך יוכל להעריך את בריאות העור שלך ולהמליץ על טיפול מתאים. כנראה שהרופא שלך ישים קרמים מקומיים על העור ובמידת הצורך יעבור לטיפולים חזקים יותר.

יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להכין את עצמכם שיעזרו לכם להפיק את המרב מהטיפול בהסרת שיער. יתכן שתזדקק למספר טיפולי הסרת שיער בלייזר לאחר הסרת השיער הראשונה, וייתכן שתצטרך גם טיפולי תחזוקה.

להלן צירפנו סרטון מצוין של טיפים לטיפוח הפנים לגברים

בו דוגמן גברי משתמש במברשת ניקוי, דבר שכדאי לכלול כאופציה אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן. ניתן להשתמש בטיפול זה במהלך טיפול פנים לשיפור משמעותי ביעילות טיפול הפנים על ידי השארת העור עם שכבה דקה של תאי עור מתים ושערות זעירות מעל. על ידי הסרתו בעדינות מהפנים, הוא מספק את הפילינג הטוב ביותר שתוכלו לקבל. עור מגולח טרי נוטה יותר לגירוי, ולכן עדיף להמתין עד לסיום הטיפול המקומי.

תהליך התחדשות תאי העור בדרך כלל לוקח חודשים

ולכן מומלץ לחולים להמתין ארבעה או אפילו שישה שבועות בין הטיפול לטיפול. ד"ר נוסבאום ממליץ לחולים להימנע מרטינואידים, קליפות ומוצרי חומצה לאחר שבוע שלם של טיפול, העלול לגרום לרגישות לעור. קים גם מציין שאם אתה נוטל תרופות מקומיות מרופא עור, עליך להפסיק גם להשתמש בחומצה כחלק משגרת הטיפול בעור. אם עשית את הפנים שלך, זה יעיל ביותר לעשות טיפול מלא כל 2-3 שבועות.

אם אתה מטפל בעיקר בשיער חשוך מרפא ואז מגלח או מקצץ אותו בצורה כלשהי בשיער קטיפה

זה יכול לעשות הבדל עצום בזמן הטיפול. כאשר השיער מוסר לחלוטין, זה יכול לקחת כמה שבועות עד שצומח בחזרה, אבל בבית אתה תמיד יכול לקצץ אותו לאורך הנכון. אם את מגיעה לטיפול בגידול שיער פנים, קבעי תור לרופא כדי לקבוע אם הסרת שיער בלייזר היא אפשרות טיפול מתאימה.