טיפול פנים לגבר חומרי מילוי

תוכן העניינים:

כשמדובר בשימוש בבוטוקס (r) סתימות פנים, נשים אינן האנשים היחידים שמבחינים בסימני ההזדקנות ומבקשים לקבל טיפול להשגת מראה צעיר יותר. יותר ויותר גברים מחפשים חומר מילוי לתווי הפנים שלהם כדי לשפר את קווי המתאר שלהם. בעוד שאנחנו כאן ב- Renew Beauty Med Spa יודעים שחששות פנים יכולים להשפיע על גברים, אנחנו לא יודעים כיצד הם יכולים להשפיע על נשים. לכן יש לנו חומרי מילוי ושמחים יותר לקבל אותם בשבילכם.

בעוד שמטופלים מבקשים לעתים קרובות מילוי פנים, גברים רבים מבקשים גם טיפולי שיפור קוסמטיים פשוטים. לפני שגברים מחפשים סתימות עור, חשוב שיפנו למנתח פלסטי או רופא עור שיש לו ניסיון רב בטיפול בחולים גברים.

למידע נוסף על מילוי עור ומזרקים לגברים

צרו קשר עם GlamDerm לקביעת פגישה או התקשרו למשרדנו בטלפון 1-888-743-5555 לתאום פגישת ייעוץ. המשך לקרוא כדי למצוא דרכים יעילות וטבעיות להילחם בסימני הזדקנות וללמוד עוד על מילוי פנים ומזרקים לגברים בסדרת המוצרים המקיפה של GlamDerm. לתיאום התייעצות ראשונה עם חומר מילוי פנים גברי, אנא צרו קשר עם משרדנו כאן לתיאום התייעצות. האם אתה רוצה שיהיה לך יותר נפח וייראה צעיר יותר, או שאתה מוצא טיפול לגברים שמחליק את הפנים שלך יעיל יותר מטיפול בנשים? צרו איתנו קשר כאן בטלפון 1-888-743-5555 לקבלת ייעוץ בחינם כיצד לקבל מידע נוסף אודות טיפולי החלקת פנים בבני אדם.

זה כולל החלקה וריכוך קמטי פנים, החזרת נפח אבוד והשבת מראה צעיר. ההשפעה של בוטוקס וחומרי מילוי עור אינה קבועה ומומלץ לטיפולי המשך לקבלת התוצאות. פירוש הדבר שתצטרך לבצע זריקות חוזרות על מנת לקבל את התוצאה.

אם אתה מסתכל במראה ורואה פנים עייפות ולחוצות מסתכלות אחורה

הזרקת עור יכולה לעזור. אם איבדת את נפח הפנים ואזורי הפנים שלך נראים שקועים, חשופים או נפולים, או אם יש לך היסטוריה של מחלות עור כגון כוויות שמש, אקנה, נזקי שמש או קמטים, חומרי מילוי יכולים להוות חלופה בטוחה לניתוחים קוסמטיים. בין אם אובדן הנפח בפנים האמצעיות או התחתונות גורם לקמטים לא רצויים או לאפקט "נפול", בין אם נראה כי הפנים הזדקנו בטרם עת בגלל חשיפה מוגזמת לשמש ו / או שמא הם מזדקנים בטרם עת בגלל חוסר פעילות גופנית או מגע מוגזם של השמש , מילוי דרמל הוא אפשרות בטוחה ונוחה יותר להחזרת פנים צעירות ויפות.

למילוי לסת יכולה להיות השפעה גם אם הם מתקנים סימני הזדקנות או עור רפוי במהלך התהליך. אחד היתרונות של טיפולים בהזרקה כמו BOTOX וסתימות עוריות הוא שיש מעט זמן השבתה.

חומרי מילוי בהזרקה יכולים להחליף במהירות נפח אבוד בפנים

שם מופיעים קמטים, קמטים, עיניים מוצלות או שקועות וסימני הזדקנות אחרים. בנוסף, קווי מתאר בלסת ומילוי הזרקה יכולים לשפר את מראה תכונות הפנים האחרות ולתת הגדרה לצוואר ולסנטר. גברים רבים פונים לסתימות עור כדי לקבל לסת מסותתת או מרובעת מכיוון שהם מעוררים קולגן. ניתן להשתמש בהם גם למילוי קווי החיוך שעוברים מהאף בזוויות הפה.

ניתן להשתמש במילוי הזרקה בכל מקום בו הם זקוקים

כמו מתחת לעיניים, על עצם הלחי, באזור הלסת או סביב האף. בין אם לטיפול בלחיים שקועות, דמעות או אמבטיות דמעות: סתימות עור הן אחת מצורות העור היעילות ביותר – הן מגבירות את ההשפעה של הזדקנות העור. מילוי רקמות רכות יכול לעזור להחזיר את נפח העור, להחליק קווי פנים לא רצויים ולהצעיר את המראה באופן טבעי. חומצה היאלורונית במילוי עור משמש לעיתים קרובות בשילוב עם מוצרים אחרים לטיפוח העור להחלקת קמטים בפנים ולהענקת נפח לפנים.

המונח "חומרי מילוי" מתייחס למוצרים שאמורים להגדיל את נפח הפנים, אך הם שונים מבוטוקס. הם נקראים חומרי מילוי וניתן להשתמש בהם בשילוב עם מוצרים אחרים לטיפוח העור לטיפול בקמטים וקמטי פנים.

ניתן להשתמש בבוטוקס (r) בשילוב מילוי עור לשיפור התוצאות

אך משמש גם כאופציה לשיפור הבעת הפנים. BOTOX משמש להחלקת כפות רגלי עורב, קמטים וגבות, בעוד שמילוי עור יכול להחזיר נפח אבוד, למלא צלקות בורות ואפילו לשפר את א-סימטריית הפנים. רסטילן, מגוון חומרי מילוי רקמות, משמש לעתים קרובות בשילוב עם מוצרים אחרים לטיפוח העור כדי לקונטור את הפנים. חומרי מילוי הפנים נועדו לתת נפח ומלאות העור ולשפר קמטים וקמטים בינוניים עד חמורים בפנים.