טיפול פנים לגבר המלצות וחוות דעת

תוכן העניינים:

אם אתה רציני לגבי טיפוח העור לגברים ומתחיל במסע חדש לטיפול בעור, ריכזתי רשימה של מוצרים שנסקרו ויעילים. לפני שאתה קונה ערכת פנים לגבר או עושה את הפנים שלך בספא או באמבט סלון, שקול את המרכיבים, אמצעי הזהירות ודברים אחרים המוזכרים לפני שאתה משאיר את חמשת המוצרים הבסיסיים שכל אדם צריך להיות בארון התרופות שלו. מדי שבוע גברים צריכים לכלול פילינג כחלק חשוב בעורם.

ניתן לטשטף חלק מטיפול הפנים בתרופות נוגדות דלקת כגון חומרים אנטיספטיים, אנטי פטרייתיים, אנטיבקטריאליים ואנטיכולינרגיים.

טיפוח העור הטוב ביותר לגברים

הוא זה שנשאר איתך בפועל, והבנת סוג העור שלך תעזור לך ללמוד כיצד לטפל בעור שלך ובמה שאתה צריך. אם אתה מתחיל או לא בטוח איזה סוגי עור יש לך ויש לך שאלות כיצד לטפל בהם, בדוק לוח רופאי עור מוסמכים. עליך להשתמש במוצרי ניקוי, קרם לחות ומסנן קרינה לפנים שלך אם אינך בטוח איזה טיפול בעור מתאים לך.

שגרת ה- CTM של ניקוי

מיצוק ולחות חשובה לגברים כמו לנשים, ונתתי כמה טיפים שיכולים להועיל מאוד. להלן צירפתי סרטון מצוין של פנים גבריות, בו דוגמנית גברית משתמשת במברשת לניקוי עור, דבר שכדאי לכלול כאופציה אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן.

טיפול פנים יכול לגרום לגברים להרגיש רעננים

נינוחים ומתחדשים, אך גם בחירת צורת הפנים הטובה ביותר לעור שלך חשובה מאוד כדי להשיג את התוצאות שאתה מחפש. לפני שתחליט על הגבר הנכון, עליך להתחשב בסוג העור שלך ולקבל החלטה על פי מבנה גופך. זה יעזור למנתח הקוסמטי לבחור את סוגי עור הפנים האידיאליים כדי להשיג תוצאה אידיאלית לעור.

גלה איזה סוג של מוצרי טיפוח לגברים אתה צריך לקבל מלמטה – המפורטים להלן – וברר איזה טיפול פנים לגברים זמין בשוק.

קרם פנים לגברים זה ארוז גם במרכיבים אורגניים מוסמכים, כך שאם אתה רוצה לראות כיצד המוצרים של בריקל עובדים יחד לעור צעיר למראה, עיין באתר האינטרנט שלהם למידע נוסף על המוצרים שלהם.

יש בו גם חומצה גליקולית, שמסירה תאי עור מתים וגורמת לפנים שלך להיראות צעירות יותר ככל שאתה משתמש בקרם. טיפולי פנים המכילים סרום המושרה על ידי קולגן יכולים להחזיר את מוצקות העור ולהפחית את מראה הקמטים והקמטים.

אם עורך זקוק לטיפול ואתה רוצה להחליק את עורך מחוספס לחלק

אל תשלול פנים. טיפוח עור טוב הוא אחד הכלים החזקים ביותר שיש לבעיות הנפוצות שעומדים בפני גברים. כדי לעזור לך ליצור שגרת SkINCare משלך, אנו כאן כדי לעזור לך. תוכלו לצפות בקוצר רוח לטיפולי פנים בבית, אך כרגע תוכלו למצוא כאן מידע נוסף על טיפולי הפנים הטובים ביותר לגברים ועל מה עליכם לשקול.

לא רק נשים זקוקות לטיפול בעור

אתה גם צריך את זה, אלא רק ניקוי ולחות זה לא מספיק כדי לשמור על עור בריא ונקי. אין סיבה שקרמי פנים לגברים לא ישולבו בחיי היומיום, במיוחד אם תוכלו להגן על העור ואף לתקן את נזקי השמש הנוכחיים. אם אתם מעדיפים פורמולה טבעית בכל הנוגע לקרם לחות, אז קרם פנים מזדקן כמו קרם הפנים האנרגי של לוריאל הוא אופציה נהדרת ליום או לילה. אם אתה מרוצה ממעט יותר כסף, עם זאת, אנו ממליצים על קרם טיפוח העור האנרגטי לגברים לקבלת גרסה יקרה יותר.

אם אתם רוצים להשתמש בקרם פנים אנטי אייג'ינג, קרם פנים לגברים של לוריאל אנרגיזינג הוא הפיתרון הטוב ביותר שקיים במגוון צבעים וגדלים.

בעזרת פנים, גברים יכולים להיפטר מסתימות ומפוסטות אחרות שיכולות להיגרם מעצירות. טיפול פנים לגברים פותח נקבוביות בעור שעלול לפגוע בעור בזמן האיפור.

ניקוי תמיד צריך להיות חלק חשוב משגרת טיפוח העור שלך ואמור להיות בו שגרת טיפוח טובה

יגרום לך להיראות נהדר. טיפול פנים לגברים במרווחי זמן קבועים יכול להגן על העור מפני הזדקנות מוקדמת. אם אינך רוצה להשקיע יותר מדי זמן בזה, אך ברצונך לוודא שיש לך פנים גברי באופן קבוע ולסירוגין, שטוף את הפנים בסבון ושטוף אותם במים. ניתן גם לשטוף וללח את הפנים לאחר הבעת הפנים, מה שמאריך את היתרונות של טיפול פנים למספר שבועות. יש חברות מגניבות שמייצרות קרצוף פנים פילינג שנוסחו במיוחד עבור בחורים.