טיפול פנים לגבר המדריך המלא

תוכן העניינים:

כחלק מהסדרה הכוללת הכל של Highsnobiety "כיצד -", ריכזנו מדריך מקיף כיצד להניע שגרת טיפוח פנים ועור שכדאי לשלב בחיי היומיום שלך. המוקד של מאמר זה הוא שטיפת פנים וגוף, שימוש בקרם לחות ובחירות סגנון חיים לשיפור בריאות העור. הכל מסתכם בפעולה הפשוטה של שטיפת פנים וגוף במשך כמה שעות לפחות בכל יום, לפני ואחרי יום או יומיים של עבודה.

טיפולי פנים לגברים נוהגים לבצע שבעה צעדים פשוטים, כולל עיסוי עור, כמו גם שטיפת פנים ועיסוי פנים. טיפול פנים אופייני לגברים הוא משהו כזה: שטפו את הפנים, קרם הלחות, עיסוי והסרת שיער פנים או שילוב של שניהם.

בכל פעם שאתה שוטף את הפנים, יש למרוח כמות קטנה של קרם הלחות לגברים ולעסות אותו בידיים. מריחת קרם לחות על הפנים לפני מריחת קליפת פנים שומרת על לחותו כהלכה.

לאחר שניקיתם את הפנים בעזרת מנקה הפנים לגברים, זכרו להרטיב אותם עם קרם לחות לגבר. לאחר שטיפת הפנים יש למרוח כמות קטנה של קרם הלחות לפנים לנשים ולמרוח על הפנים והצוואר.

גם אם שטיפת פנים לא תמיד מביאה הכל לפנים

חשוב לבצע את הצעדים הבאים בטיפוח העור. העדיפו עדיפות למוצרי טיפוח המסוגלים לטפל בפנים מבלי לגרום לבעיות. ברגע שיש לך את כל המוצרים המפורטים לעיל, עליך לדאוג לעצמך לפני שתתחיל. להלן המוצרים הנחוצים לך לשגרת הפנים שלך ו- SkINCare לפני שתתחיל בטיפוח פנים לגברים ואל תשכח להתחיל איתו.

אם אתה רציני בטיפול בגברים

נציג את חמשת המוצרים הבסיסיים שכל גבר צריך להכיל בארון התרופות שלו. אנו נבחן את כל אחד מארבעת השלבים הללו בפירוט ונציג בפניכם טיפים לטיפוח העור עליהם אנו ממליצים לכל מוצר. בסוף, נטפל בשגרה שתוכלו ליישם ואציג בפניכם את רשימת מוצרי טיפוח הפנים והעור הטובים ביותר לגברים ונשים.

ערכו בדיקת טלאים עם קרם הגנה והקפידו להשתמש במוצר אנטי אייג'ינג בבית כמו מסיכת פנים, קרם לחות או מסכת עיניים, או אפילו פילינג כמו קרם הגנה OTC או מסיכת פנים RX.

העור שלך צריך להרגיש הרבה יותר נקי ורך לאחר טיפול פנים אחד בלבד והכתמים הם ללא ספק ההשלמה הטובה ביותר לטיפול הפנים

אם אתה רוצה שהזוהר הצעיר הזה יחזיק מעמד, עליך להתחייב להזמין פנים פעם בחודש, אך אם ברצונך למצות את פנים הפנים של הגברים שלך, חפש במקום אחר. כאשר אתה מבין את סוג העור שלך, תלמד כיצד לטפל בו ואילו מוצרי טיפוח עור מתאימים לך. התאם את הפנים שלך כך שכל סוגי העור יפיקו תועלת, ואם הודעת למטפל שלך על הצרכים הספציפיים שלך בתחילת הטיפול, תהיה כבר בדרך.

מטרת מדריך זה היא לספק לך את המידע העדכני ביותר על טיפולי הפנים הטובים ביותר לגברים ולנשים.

להלן לקחנו סרטון מצוין המציע טיפוח פנים לגברים כאשר דוגמנית גברית משתמשת במברשת ניקוי, דבר שכדאי לכלול כאופציה אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן.

טיפוח פנים לגברים קל למעקב

לוקח מעט זמן ומשאיר את העור מרגיש אסיר תודה לאחר מכן. בואו נודה בזה, אף פנים לא שלמים ללא עיסוי פנים וזה החלק הכי משעשע בטיפול. הוא משתמש במשיכות הקליטה הקלאסיות כדי להרגיע ולעורר את שרירי העור והפנים. אם גבר הוא בשנות העשרים או השלושים לחייו, עליו לחשוב על הנהגת משטר טיפוח עור אחיד.

אם מעולם לא חשבת לעשות פרצוף ולא יודע מה לחשוב בבית או איך לתת לך את זה

הנה כמה הוראות בסיסיות כדי להתחיל. עיין במדריך המקיף שלנו לטיפול בפנים לגברים כדי ללמוד עוד על ההליך. אם אתה רואה את הפנים שלך בפעם הראשונה או רק רוצה לדעת יותר, הנה כמה מהטיפים הטובים ביותר שלנו שיעזרו לך להתחיל. אל תשכח להתחיל עם החלק החשוב ביותר בטיפול:

אם אין לך מושג מאיפה להתחיל בכל מה שקשור לבניית טיפוח העור לגברים

אתה לא יכול להאשים אותנו. אנו מאמינים כי מעקב אחר מדריך טיפוח העור של בעלינו יעזור לכם לפתח שגרת טיפוח יומיומית שתאפשר לכם להיראות ולהרגיש טוב בעור עצמכם.

פנים

הוא למעשה טיפול רב-שלבי בעור שהוא אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל בעור שלך. אנו יכולים להצביע על קרם לחות, סרומים וטונרים מנוסחים במיוחד, אך יש לנו כמה טיפים כיצד לעשות פנים מרגיעות ומנקות רעלים בבית. מנתח פלסטי טוב יעץ לכם ואם תבחרו בפנים הלא נכונות לעורכם, הטיפול יותאם כך שיתאים לעורכם.