טיפול פנים לגבר האם זה כואב?

תוכן העניינים:

רוב הגברים כותבים את זה כמי שמקבלים פנים מילדה, אך קחו בחשבון את 5 הסיבות הללו לכך שגברים זקוקים לפנים. למרות שטיפול פנים מיועד לנשים, טיפולי פנים לגברים נועדו לטיפול בבעיות עור נפוצות. הטכניקות לעיסוי וניקוי העור פותחו במיוחד לניקוי עמוק של העור. לכן, פנים של גבר מתנהגים כמו שטיפה בכוח ולכן הם אפשרות טובה לגברים.

לפני שאתה מקבל פנים של גבר

עליך להשתמש בתכשיר ניקוי קל לניקוי העור, להימנע ממוצרי פילינג ולהחיל שיטות להסרת שיער שיכולות להימשך מספר ימים ואף שבועות. במהלך השבוע, גברים צריכים לכלול פילינג כחלק חשוב ממשטר העור שלהם. לשטוף וללח את הפנים מדי יום כדי להאריך את יתרונות הפנים לכמה שבועות ואז לשטוף.

עבור נשים

שגרת ה- CTM של ניקוי, מיצוק ולחות חשובה לא פחות לגברים כמו לנשים. ריכזנו עבורכם רשימת טיפים שעשויים להיות לכם מאוד מועילים – כאשר אתם קונים ערכת פנים לגברים או שעושים את הפנים בספא או באזור סלון, דאגו לבדוק את המרכיבים, אמצעי הזהירות ופריטים אחרים לפני אתה עוזב. יש לשים לב למספר דברים לפני ואחרי שאתה עושה טיפולי פנים עבור הבנים. התחל עם ניקוי ופילינג עמוק, חילוץ השחורים המעצבנים האלה עשוי להיות כואב, אבל זה שווה את זה. למרות ששיטת הסרת שיער זו אינה קבועה לחלוטין, תוצאות הטיפול בלייזר יכולות להימשך מספר שבועות.

בהתאם לצרכי העור, טיפולי פנים לגברים יכולים לקחת בין 30 דקות לשעה, אך הדבר הטוב ביותר בקבלת פנים בספא או אצל רופא העור הוא זמן השבתה. טיפולי פנים לגברים נמשכים בין 10 דקות לשעות ומובטחים שהם זמן טוב לבילוי.

תמיד מומלץ לבצע את תווי הפנים של הגברים שלך לפני שתקבל מהם את הברק הנכון

הכללת פנים כחלק משגרת הטיפול הרגילה שלך בעור יכולה לעזור לגברים להתנהג עם עור משופר ומראה יפה. אך יש לקחת בחשבון לפני הבעת פנים הוא כיצד המוצר או הטיפול יכולים להגיב לעור אלרגי או רגיש, כמו אנשים הסובלים מאקנה או לחץ דם גבוה. בעוד שתופעות לוואי קלות ונוחות כגון שיער צומח יכולות להיות בעלות תוצאות זולות – יעילות וארוכות טווח. למרות שהשימוש במערכות לייזר ביתיות עשוי להיות פחות כואב, לא מובטח שהן בטוחות או יעילות להסרת שיער. הם בטוחים ויעילים, אך אינם עובדים על שיער בהיר וגורמים לגירוי קל וגירוי בעור.

לא רק נשים זקוקות לטיפול בעור, אתה גם צריך את זה, אלא רק ניקוי ולחות זה לא מספיק כדי לשמור על עור בריא ונקי. a1skin ממליצה על טיפול באנזים, המאפשר ניקוי עמוק, כמו גם מוצרי טיפוח אחרים לגברים ולנשים.

מחוטים ועד שעווה ועד לייזרים, תהליך צמצום והסרת שיער לא רצוי מעולם לא היה כל כך קל. בזמן שנצרך זמן למריטת שיער יכול לארוך שבוע או אפילו יותר ממספר ימים, ולפעמים זמן רב יותר.

טיפולי פנים לגברים נצמדים בדרך כלל לשבעה צעדים פשוטים

כולל עיסוי מרגיע ומנקה, כמו גם פילינג בפנים. עובדי טיפוח העור – באופן אידיאלי רופאי עור – יכולים להסיר ראשים לבנים, נקודות שחורות וציסטות (גושים) באמצעות טכניקות מיצוי ידניות. רופא אסתטי יכול להשתמש בכלי פילינג או בשפשוף פילינג כדי להסיר זיהומים ולהחיות עור עמום.

בעזרת פנים יכולים גברים להיפטר מסתימות ומפוסטות אחרות העלולות לגרום לעצירות

בעוד שהמיצוי הוא כאשר טיפולי הפנים מסירים ידנית ובטוחה זיט או את הסתום, ישנם טיפולי פנים רבים בהם אתה מקבל ניקוי עמוק. בסוף מקבלים לבנים מסכה להידוק העור, שמורחים על העור במהלך התהליך. סרום על בסיס קולגן מוחל על הפנים, ובמקרים מסוימים מזור קולגן או מחלץ קולגן.

אם העור או הזקן כואב, זה בדרך כלל בגלל ששיער הפנים או העור הפכו יבשים מדי. אם אתה לא מנקה את זה כמו שצריך, הצטברות נשארת על העור ושיער הפנים, מה שאומר שיש לך זקן קשה.

פנים כגבר יכול להגן על העור מפני נזק מוגזם ולהפחית את ההשפעות של עור בעייתי

אם יש לך פנים נאות לבנים, העור שלך יכול להרגיש בריא הרבה יותר ולשמור על היופי האבוד. יתרון יותר שמומחה יטפל בך, מכיוון שהמומחה מבין מה העור שלך זקוק ונותן לך את הטיפול המדויק שהוא דורש. אתה יכול גם לשקול שיטות אחרות להסרת שיער אם אינך מצליח להתמודד עם הפנים הרגילות לגברים מבחינת עלות ואיכות הטיפול.