טיפול פנים לגבר בוטוקס

תוכן העניינים:

כמעט מיליון גברים פונים לבוטוקס כדי לגרש את הקמטים הדינמיים הנובעים משנים של תנועות פנים חוזרות ונשנות. גברים אמריקאים שמקבלים זריקות בוטוטוקס, שמרגיעים את שרירי הפנים כדי למזער את הקווים והקמטים, עלו בחמש השנים האחרונות ב 258 אחוזים, על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים. ככל שמספר הגברים המשתמשים בטיפולי BotX גדל, הרעיון כי השימוש ב- BotOX הוא טיפול נשי יצא מהחלון. על פי האגודה האמריקאית לכירורגיה פלסטית, כ -80% מ -1.2 מיליון טיפולי הבוטוקס בשנת 2017 בוצעו על גברים, וכמעט מחציתם על גברים.

פירוש הדבר שבוטוקס ככל הנראה מעט יותר יקר לגברים מאשר לנשים

במיוחד אם אתה עובר הליכים רפואיים כגון ניתוח אנטי אייג'ינג או ניתוחים קוסמטיים. למרות ש- BOTOX עשוי להיות זמין בספא ובמתקנים חברתיים, חשוב לזכור כי הבוטוקס הוא עדיין הליך רפואי וכרוך בו סיכונים. מחיר טיפול BotOX תלוי במספר הפגישות של BotX שתרצו לקבל והאם אתם מתכוונים לבצע הליכי אנטי אייג'ינג נוספים בנוסף לבוטקס. אם רצויים קווים וקמטים בפנים או בצוואר לכל אחת מהיישומים הרפואיים שלעיל, גברים נוטים יותר לבחור בטיפול מאשר נשים, על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים.

לעיתים קרובות ניתן לשלב זריקות בוטוקס ביעילות עם חומרי מילוי עור כמו חומצה היאלורונית בכדי לצמוח אזורים סלקטיביים בפנים

נוירוטוקסינים הניתנים להזרקה כמו BOTOX הם המתאימים ביותר לטיפול בקמטים דינמיים על הפנים העליונות, בעוד שניתן לטפל בשפתיים על ידי מריחה מחודשת של האזור באמצעות מיקרו דרמס, לייזרים, פילינג כימי וכו '. הדבר הטוב ביותר בבוטוקס הוא שהוא שומר על השרירים הבסיסיים הרפו את הדינמיקה של הקמטים, מה שאומר שהשרירים הולכים וקטנים ויש צורך בבוטוקס פחות. אתה יכול לשלב את BotX עם חומר מילוי עורי, אך אתה והרופא שלך (או אפילו רופא העור שלך, אם אינך יכול, כדאי לשקול תוסף).

הזרקות בוטוקס חוסמות את ההשפעות של הזעת יתר על העור, כגון יובש, גירוי, דלקת וגירוי בנקבוביות.

אתה יכול לצפות שטיפול הבוטוקס יימשך שלושה עד שישה חודשים

אך אם אתה מתחיל להבחין בקמטוטים וקמטוטים שחוזרים, אתה צריך לקבל טיפול בהקדם האפשרי. אם אתה מעוניין למנוע קמטים עם בוטוטוקס, כדאי לשקול להתחיל בזריקות בגיל 30 ולשמור על טיפול קבוע שם. אם אתה מרגיש שבוטוקס לא מתאים לך, ישנן כמה חלופות לטיפול בעור שיכולות לעזור לך להחזיר את השעון למראה שלך. אם הבוטוטוקס אינו תקין, ישנו טיפול אלטרנטיבי שיכול להעניק לגברים מראה צעיר.

ניתן לשלב בוטוקס ודיספורט

כדי להפחית את הזדקנות הפנים, ובוטוקס יכול לשמש גם לטיפול בקמטים שנחרטו בזוויות העיניים. למרות שאתה עלול להרגיש בטוח יותר במראה שלך, הזרקות בוטוקס יעילות ביותר להפניית הידיים בזמן. הם דרך נהדרת להפחית סימני הזדקנות גלויים לגברים שעדיין לא מוכנים לחלוטין להליך פולשני.

קבלת בוטוקס רגילה בגיל צעיר

היא דרך ארוכה למנוע בכלל קמטים וקמטוטים. אם אתה רוצה להגיע לגיל זקנה – מבלי להכניס את הרעל לפנים שלך – ולהתנגד ליתרונות הבוטוקס, ישנן אפשרויות רבות אחרות. מטופלים רבים אשר מודאגים מקמטי הפנים, קמטי העיניים והקמטים שלהם עשויים להיות מועמדים טובים לטיפול בבוטקס.

ישנם ארבעה סוגים של זריקות בוטולינום טוקסין בשוק: בוטוקס, דיספורט, קסאומין, ג'ובו ו- There מיוצר על ידי Botax Dysports, רעלן בוטולינום מסוג A, המשמש להפחתה או סילוק זמנית של קווים וקמטים. .

מכיוון שלגברים יש שרירי פנים חזקים יותר ומטבוליזם את המוצר הרבה יותר מהר מנשים, הם זקוקים ליותר בוטוקס מנשים. למרות שהנוסחה זהה, זריקות בוטקס ניתנות בצורה שונה מאלו שניתנות לנשים.

אמנם גברים רבים רוצים לשפר את המראה שלהם ולהחליק את קמטי הפנים

אך ייתכן שהם לא יוכלו לקבל זריקות בוטוקס או מילוי פנים בגלל גילם. למעשה, Botax מונע משמש להדחת קמטים זמן רב ככל האפשר. זה יכול לסייע במניעת קמטים דינמיים שמתקבלים קמטים עמוקים שמתפתחים כאשר חולים נכנסים לגיל 40-50. הסיבה לכך היא שקווים עתידיים אינם נוצרים מוקדם ומונעים הזדקנות, אך היא נותרה אחת מתופעות הלוואי השכיחות ביותר של טיפול פנים בגיל צעיר.

חולים גברים עשויים להיות מודאגים מכך שבוטוקס (ניתן להזרקה) הוא הליך קוסמטי המיועד לנשים, אך לא לגברים.