טיפול פנים לגבר בבית

תוכן העניינים:

עבור רבים פנים הם חלק משגרת טיפוח בריאות בריאה ששומרת על לחות העור שלך, צעיר וללא רבב. טיפולי פנים מתוארים בדרך כלל כצורה מרגיעה של טיפול עצמי, אך מסכות פנים הן חלק מרכזי מטיפולי פנים מקצועיים ויכולות להוות גם היבט נעים בטיפול פנים ביתי.

DY מסכות פנים והתפנקו בעיסויי פנים DIY העשויים עם מרכיבים טבעיים מהמטבח

לדוגמא, הכינו מסכת פנים עם תערובת של חלב שקדים, שמן קוקוס, מיץ לימון ודבש, ערבבו אותה עם דבש בננה והשתמשו בה כבסיס למסכת פנים טבעית לגברים ונשים בביתכם.

לבסוף, שטפו במים פושרים והשתמשו במרכך על הפנים ושטפו במים קרים כמה דקות. לחלופין, שטפו את הפנים ביסודיות ושטפו אותם באמבט מים חמים כמו מקלחת חמה או ג'קוזי או הכינו מסיכת פנים.

כדי להסיר לכלוך עמוק ועור יבש, עליך לחות את עורך במים חמים ולהשתמש במסיכת פנים כגון מסיכת פנים, שטיפת פנים או שטיפת פנים. לסוגי עור רגילים בשילוב, השתמשו בקרם – פילינג על בסיס פילינג או בג'ל – פילינג על בסיס פילינג (או אפילו בקרם על בסיס פילינג) כדי להסיר לכלוך מהפנים. מכיוון שפסי סבון רגילים מכילים לעיתים קרובות מרכיבים קשים העלולים לייבש את העור ולגרום לגירוי, יש לשטוף את הפנים עם חומר ניקוי פנים עדין במים פושרים (לא חמים) במים פושרים.

קרצופים פיזיים כוללים מסיכת פנים

שטיפת פנים או שטיפת פנים, או אפילו ניקוי פנים כמו קרם או ג'ל. לטיפוח עור מורכב יותר, אתה יכול לשחרר קיטור או לעבוד עם קרצוף פנים איכותי, כגון קרצוף טיפוח הגוף של דניס או'הרה, כדי לקלף את עורך. המורכבות מוציאה את המורכבות מטיפוח העור מכיוון שאתה צריך להשתמש במוצר המתאים ביותר עבורך ובדיוק מתי ואיך אתה משתמש במוצר טיפוח מסוים לעור.

לנשים

שגרת ה- CTM של ניקוי, חיטוב ולחות חשובה לגברים בדיוק כמו לנשים. בעוד שהשלבים הבסיסיים של טיפול פנים יהיו זהים, לא משנה איזה סוג עור אתה יכול להתאים את הצעדים לצרכי העור שלך. אם אתה מינימליסטי במוצרי הטיפוח שלך ותוהה אילו מוצרים נקבעים לפגם – פנים חופשיות – שים לב שישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי פנים הזמינים לגברים ונשים בשוק. ריכזנו עבורכם רשימה של מוצרים שעשויים להועיל לכם מאוד, כמו גם כמה מההמלצות האישיות שלנו למוצרי טיפוח הפנים הטובים ביותר.

שני השלבים האחרונים כוללים פילינג והידרציה עם קרם או שטיפה על העור כדי להביא אותך למצב נינוח (אם אתה יכול לעשות זאת במשך 20 דקות). השלבים שלעיל חלים על גברים ונשים כאחד: טיפול ניקוי, מיצוק ולחות ועיסוי.

דאג שתציג שגרת פילינג קבועה בבית עם מברשת או מוצר

ותוכל לחיות זמן רב יותר עם הפנים שלך. תלוי בסוג העור ניתן לקרצף ולקלף את הפנים לאחר הניקוי או לפני כן. כדי להבטיח שהעור יהיה נקי ככל האפשר לפני תחילת תהליך הפנים, כדאי לנסות לנקות כפול. אם זה נשמע מפנק מדי, נסו קרם או חומר ניקוי, אך בסופו של דבר ככל הנראה יהיה טיפול פנים עם עור לחות ומצב נפשי רגוע יותר.

אמנם שום דבר לא יחליף את המומחיות והניסיון של טיפול מקצועי, אך פנים ביתיות ישמרו על בריאות עורכם טוב יותר מאשר ביקור אצל רופא קוסמטיקה.

אם הפנים שלך בבית קלים כמו לבצע כמה צעדים

אתה יכול לשפר את טיפוח העור שלך. התחל עם ניקוי ופילינג קל של העור עם שיבולת שועל או מים או פילינג קל של סוכר או דבש. זה כרוך בהסרת זיהומים מהעור בעזרת קיטור, לאחר מכן מריחת קרם לחות קליל או קרם ולבסוף מילוי הלחות הטבעית של העור בקרם לחות וקרמים קלים יותר. אתה יכול לעשות זאת בבוקר או בערב לאחר שהוקפץ לך עם סוכר עדין ושפשף דבש.

לאחר ניקוי הפנים עם מנקה הפנים לגברים, זכרו להרטיב אותם עם קרם הלחות לגברים. לאחר שטיפת ושפשוף הפנים וייבושם ביסודיות, מרחו את קרם הלחות "גבר פנים" על כל הפנים.

מומלץ להשתמש בקרם הלחות "גבר פנים" בלילה לפני השינה וקרם הלחות לגברים בתחילת היום.

ממש חשוב לנקות את הפנים

כדי להסיר לכלוך ואיפור – לפני שמתחילים עם הפנים. זהו גם שלב ראשון חשוב בטיפול בפנים, שמבטיח כי העור שלך נוקה ומוקרם כך שמוצרי טיפוח העור יכולים לעשות את עבודתם. אם אתה משתמש באנזים מבוסס או כימי – יש למרוח אותו על הפנים, להימנע מאזור העיניים ולהשאיר אותו לפעול לפרק זמן מוגדר לפני שטיפתו.