טיפול פנים לגבר איך זה עובד

תוכן העניינים:

טיפול פנים רגיל הוא פשוט טיפול בעור המנקה נקבוביות באופן אקטיבי, מזין את הפנים ומטפל בבעיות עור נפוצות. טיפול פנים מלא הוא האולטימטיבי, אך ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולי פנים לגברים ולנשים כאחד. ניקוי פנים: ניקוי פנים מוחל על עור לח, ומתמקד במצח, באף ובסנטר, כלומר באזורים שמנוניים מחלקי פנים אחרים.

כל שבוע

גברים צריכים לכלול פילינג כחלק חשוב משגרת טיפוח העור שלהם, ובעוד אנו ממליצים נגד פילינג מיד לאחר טיפולי פנים (אאוך), אנו ממליצים לכלול שלב זה בשגרת טיפוח העור השבועית שלך. להלן כללנו סרטון מצוין של טיפים לטיפול בפנים לגברים, בו דוגמנית גברית משתמשת במברשת לניקוי עור, דבר שכדאי לכלול באפשרויות שלך אם יש לך נקבוביות בעייתיות או שיש לך זקן.

אם את מעוניינת בפנים אנטי אייג'ינג

זה הפיתרון הטוב ביותר עבורך, אך את צריכה לוודא שסוג הפנים מתאים לעורך כדי לקבל את התועלת הטובה ביותר מטיפול הפנים. אם תבחרו בטיפול פנים לא נכון לעורכם, רופא אסתטי טוב יעץ לכם ויתאים את הטיפול כך שיתאים לעורכם. עם זאת, אם אתה מתנהג עם הבנה מעמיקה של העור שלך ומטרות הטיפול בעור שלך, תוכל להמליץ על הסוגים הטובים של טיפולי פנים.

אם אתה קונה ערכת פנים לגבר או אם הפנים שלך נעשות בספא או בסלון, עליה להכיל את המרכיבים הנ"ל, אמצעי הזהירות ודברים אחרים. אתה יכול לעשות זאת גם בבית, בסלון המקומי שלך או אפילו בבית שלך או בספא.

תלוי בסוג העור

אתה יכול להשתמש במסכה או בעיסוי אדים במהלך טיפול הפנים. לא כל טיפולי הפנים משתמשים באדים בימינו, אך גם אם לא, חלקם ישתמשו בעיסויי פנים ובטכניקות ניקוי המסייעות לנקות את העור בצורה עמוקה יותר מכפי שאתה יכול לעשות במראת האמבטיה. כשאתה נהנה מעיסויי פנים, מומחה לטיפוח העור ימרח על הפנים שלך מסכת פנים בהתאמה אישית. ד"ר דיטר אומר: 'אם אתה מוצא את המסכה שמתאימה לך, שלב אותה בשגרת טיפוח העור שלך בזמן שהיא עובדת.

לאחר העיסוי, המנתח הקוסמטי יבחר בסרום או בטיפול ממוקד אחר להצערת עורך.

אם אתה משתמש בטיפול בהשראת קולגן לטיפול באקנה או צלקות

נקה את הפנים שלך עם חומר ניקוי עדין כל ערב ובוקר למשך 72 שעות לאחר הטיפול. אם אתם מאריכים את יתרונות הפנים למספר שבועות, שטפו ולחו את הפנים מדי יום. המוצרים בהם אתה משתמש לאחר הפנים שלך יכולים להועיל גם לשיער פנים בכך שהם יראו מבריקים ובריאים.

אתה לא צריך לדאוג לזקן שלך, כי המוצרים שאתה משתמש אחרי הפנים שלך יועילו לו. יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני ואחרי טיפולי פנים לילד שלך.

מבנה הפנים של גברים שונה משל נשים

ומנתחים כמו ד"ר קלבריה לוקחים בחשבון את ההבדלים הללו בבחירת ההליך המתאים ביותר לגברים. לכן, עליכם לדעת בדיוק מהם פניו של גבר ומדוע אתם זקוקים לסוג מסוים של טיפול פנים. האם אתה רוצה פנים עם פנים מלאות או רק פנים חלקיות או חלק מהפנים?

פנים של גברים דומים לנשים, אך הם מותאמים לצרכים הספציפיים של עור הגבר. אם תרצו, אתם זקוקים לטיפוח עור ייחודי ולכן שטיפות הפנים לגברים תוכננו במיוחד לגברים.

אנשים מקבלים טיפולי פנים מסיבות שונות

ובעוד שיש אנשים שרוצים להסיר נקודות שחורות איומות, אחרים רוצים עזרה במשטר אנטי אייג'ינג. בטיפולי פנים משתמשים מומחים בתמציות בוטניות המועשרות כדי לעורר ייצור קולגן ולהפחית סימני הזדקנות. טיפול פנים לבנים מסייע גם בהסרת נקודות שחורות וראשים לבנים המצטברים על העור, גורם להם להיראות מלוכלכים.

אם גברים ינסו לעשות זאת פעם אחת, הנה 4 פריצות לטיפול בעור שתוכל לצפות להם בכדי לעזור לך ליצור שגרת טיפוח משלך, אנחנו כאן. להלן כמה טיפים וטריקים לקבלת פנים בבית, כמו גם כמה מטיפולי הפנים הטובים ביותר לגברים.

שוחח על שטיפת הפנים עם חומר ניקוי פנים

מריחת קרם לחות כדי לחות את עורך ונטילת קרם הגנה לפני שאתה יוצא כל יום. אלה צעדים בסיסיים לטיפול בעור שאמורים להיות חלק משגרה של כל אדם, אך לפני שאתה מקבל פנים של גבר, עליך להימנע ממוצרי פילינג ולהשתמש במוצרי ניקוי עדינים לניקוי העור שלך. מומלץ להשתמש בשחיקת מיקרו דרדר להסרת תאי עור מתים ולהראות עור חדש ובריא. עקירה יכולה להתבצע על ידי מנתח קוסמטי, בתנאי שאתה מבין היטב את התכונות האנטי-דלקתיות הטבעיות של העור.

אם ברצונך לשלב טיפוח פנים בשגרת טיפוח העור שלך

חשוב לזכור שתשיג את התוצאות הטובות ביותר אם תעשה זאת באופן קבוע. קים גם ממליץ כי אלא אם כן אתה לוקח תרופות מקומיות מרופא עור, עליך להפסיק להשתמש בחומצה כחלק משגרת הטיפול בעור. עם זאת, מסכות פנים שיכולות לשפר את מראה העור ובריאותו מושכות ומבוקשות על ידי אמריקאים רבים. ישנם כמה טיפולי פנים בבית שאולי תרצו, אך אל תשוו אותם לפנים מקצועיות אם זה כל מה שאתם צריכים.